Fotofashion Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Mature Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kanskje litt lite lys på hodet til hun til venstre.hun kunne kanskje også snudd ørlite på hodet mot kamera..ørlite altså,så øynene kom mer til rette? Ellers ikke noe å utsette på dette;) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 ville at de ikke skulle se mot kamera jeg Lenke til kommentar
Valavanis Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Virkelig et estetisk høyverdig produkt Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Estetisk topp og det lukter Fagerheim lang vei av denne. På min skjerm er den hårfint mørk synes jeg, men i og med at ingen skjermer er spesielt tikt innstillt kan det kun ha med forskjeller mellom skjermene våre å gjøre... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 jeg synes det var en veldig fin komp,og spesielt fine jenter da,flott at de ikke ser mot deg og får full fokus på kropp og bevegelsene..sikkert tøft i sort hvitt oxo...5+ fra meg Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Knallbra og med sort bakgrunn bare TOPP, terning 5. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 ville at de ikke skulle se mot kamera jeg Nei mente ikke det,men mente jenta ved å vri hodet ørlite mer,ville fått mer lys på øyne..hun til venstre altså Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Flott aktbilde dette. Må være veldig mye vaskeligere å lysette to modeller kontra en. Eneste jeg har å pirke på er lyset som falle på nesen på ansiktet til venstre på bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Rent og pent, men en god tanke for mørkt etter min smak! Teknisk bra som alltid fra deg! God 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg