Rullestolbruker Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Mornmorn, er ny i forumet så syntes hvor jeg skulle poste denne var litt forvirrende, men tipper det er her. Jeg og en venn har laget en Car Club som bare skal ha norske medlemmer, den heter "Nordmenn bak rattet" og vi har laget en loge, men norsk flagg, navnet og taq`en til gruppa. Taq`en ble NOR2 fordi alt annet var tatt (NBR, NOBR, NBAR, NBART osv) Logoen brukes på bilene som ligger i Club garagen, og spessielt bilene du bruker Online. Rekalme! Om du vil joine min (Rullestolbruker) og Norwegian Saus sin Car Club. Send en request eller send meg en mld på live. -Eirik Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 De fleste her på forumet bruker Forza Norway sin car club. FZNO Lenke til kommentar
Rullestolbruker Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Joa, men det er lov å prøve seg. Lenke til kommentar
Rullestolbruker Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 De fleste her på forumet bruker Forza Norway sin car club. FZNO Skader ikke at noen er litt mindre Mainstream da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå