JoRK Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hey Har lyst til å ha mulighet for å bruke iphonen min i bilen. (VW Polo 2007 modell) Her ser du et bilde av stereoen, det optimale ville være å finne en løsning som gjorde slik at jeg kunne bruke AUX kabel, men jeg er åpen for andre muligheter. Vil helst ikke kjøpe ny spiller, men hvis jeg må det ønsker jeg at dere kan finne en som er kompatibel og rett størrelse uten for mye arbeid. (NB har prøvd bruk av FM transmitter koblet i AUX på mobilen, men det ble ikke bra nok!) På forhånd takk for hjelpen! Endret 7. februar 2012 av jonas1993 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Litt usikker på hvilken overgang som passer på din spiller, men tror du skal ha denne eller denne hvis du har cd-veksler utgang på spilleren din. Dette vet transmedia, så hør med han så får du riktig Lenke til kommentar
JoRK Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Takk, det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå