Gå til innhold

Kvitte meg med den stasjonære Windows pc`n til fordel for MacBook Pro?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan mappe et blunk til å funke som Cmd Q hvis du har en utility som kan tyde ting den ser via webkamera.

Å knytte en session av et program til et X vindu er da ærlig talt ikke bedre, så jeg skjønner ikke helt hva du klager på. Om programmererne vil, så kan X knappen fungere som at programmet blir ferdig. Når det er den beste løsningen, er det som blir brukt. Bare at Apple har gjort den mer logiske løsningen mer populær på sin platform siden programmene som kommer med stock fungerer sånn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Mange kunnskapsrike postere her ser det ut til. Jeg trenger en ny maskin, og er i tvil om jeg skal ha Mac eller PC. Maskinen benyttes i jobb.

Fraktes i veska hele dagen. Må være solid og lett. Mye opp og ned av veske.

Må starte raskt fra dvale.

Må komme raskt på GSM nett fra dvale. Sliter mye med rot rundt nett på min HP Elitebook i dag.

Mest epost og terminalserver.

Mer og mer bildebehandling og tunge PDF opp mot en gig.

Er Macbook Air tingen?

Hvilken PC Ultrabook ligner ev mest?

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å svare på. Alt kommer an på hvilket operativsystem du foretrekker, jeg ville valgt Macbook Air, da jeg foretrekker Mac OS fremfor Windows.

Må komme raskt på GSM nett fra dvale. Sliter mye med rot rundt nett på min HP Elitebook i dag.

Er det mobilt bredbånd du mener med GSM-nett? Isåfall, så har OS X Lion hatt et problem da den kobler seg fra nettet etter at maskinen har vært i dvale, og loader når du åpner maskinen igjen, men det skal være rettet opp i etter siste oppdattering, jeg har iallefall ikke den bugen lengre.

Hvilken PC Ultrabook ligner ev mest?

Hva mener du med ligner mest?

Både utsenede og specs -messig ligner ASUS ZENBOOK UX31E, den leveres med en i7 prosessor, kontra i5 på MBA.

Jeg ville gått for Macbook Air, og heller installert Windows 7 på den hvis du ikke føler deg konfortabel med Mac OS.

Lenke til kommentar
Kun hatt windows, så vet ikke hva jeg foretrekker av os. Mener mobilt bredbånd ja. Kan ha gsm kort i Macbook?Dag

Du kan ha GSM-kort i MBA, men det er ikke innebygget modem. Er kanskje lurt å sjekke om levrandøren av mobilt bredbånd har drivere til Mac før du evt. bestiller det.

Finnes den ikke med i7?

Jo, Macbook Air finnes med i7, det jeg skrev over her var bare for å vise på hvilken maskin du fikk mest kraft for pengene.

Skal du ha i7 på Macbook Air må du kjøpe 256 GB SDD, istedenfor 128 GB, så totalprisen blir da 13.410.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...