Jostein K. Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei! Jeg har fulgt Stronglifts 5x5 i snart tre måneder nå, og føler at leggene har for lite å jobbe med i forhold til lårene. Jeg har i tillegg relativt tynne legger fra før av, og det begynner etter hvert å bli en noe merkbar forskjell på lår og legger. Jeg lurer på om jeg har fått senebetennelse i knærne, uten å kunne si det for sikkert, men for sikkerhets skyld har jeg begynt å ta knebøy kun én gang i uken istedenfor tre. Poenget er ihvertfall at jeg gjerne skulle hatt en øvelse som går mer spesifikt på legger, og ikke så altfor mye på lår. Er det noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Eksplosive tåhev/tåhev Om du gjør eksplosive så sørg for at du hopper med anklene, og ikke involverer hofte/knær. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ein kombinasjon av sitjande og ståande tåhev fungerer bra for leggane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå