Need44speed Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det hakker veldig. Jeg har ganske god internett. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 bruker du windows media player 11 eller silverlight plugin ? dette finner du ut under innstillinger på nett tv siden Så lenge pcen din er rask og nettet er raskt, så må årsaken ligge i plugins eller nettleseren du bruker. har du prøvd andre nettlesere ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 jeg tror jeg brruker mediaplayer for je måtte laste det ned. Har prøvd både ff og chrome, men ingen forkjell Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har samme problem. Bruker Firefox med Windows Media Player plugin. Problemet består selv om jeg putter URLen direkte inn i WMP uten å gå via nettleser. Jeg er også 100% sikker på at jeg har mer enn kraftig nok maskin og internettilkobling. Endring av bufferstørrelse i WMP-innstillingene hjelper heller ikke. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg bruker Adobe opp laster... Funker det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hva i all verden har det å gjøre med noe som helst, Birger? 2 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Serverparken til NRK er heller ikke noe å skryte av. I storperioder (som nå) kommer du simpelthen ikke inn. Vent til nordmennene har lagt seg :-) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 det er lit upraktiskd et da Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 @mads-b Så du mener problemet rett og slett er elendig kapasitet ut fra NRK, og at det ikke er noe vi kan gjøre med det bortsett fra å se på nett-TV mens vi sover eller er på jobb? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Prøv silverlight, i stedet for media player. Det løste mine problemer. (Bruker Chrome) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Serverparken til NRK er heller ikke noe å skryte av. I storperioder (som nå) kommer du simpelthen ikke inn. Vent til nordmennene har lagt seg :-) Dette har jeg aldri lagt merke til. Bruker nett-TVen flere ganger daglig. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Sliter med det samme selv, har gått ned på middelskvalitet under innstillinger for å i det hele tatt få sett ferdig et program. Det er det samme midt på natten som midt på dagen. Lyden fungerer bra men bildet begynner å hakke etter ett halvtminutt ca, bildet blir statisk i ca 15 sek, før et nytt bilde blir statisk i nye x antall sekunder Har testet det i 3 nettlesere og 3 forskjellige PC uten at det har løst seg. Så jeg aner ikke mine arme råd. Nei, de har noe å lære av Tv2's Sumo, opplever kvaliteten der langt bedre. Hadde kanskje vært bedre om vi som betaler lisensavgiften hadde fått oss brukernavn/passord...? Føler jeg fikk problemet da jeg gikk over til fiber(og annen ISP) uten at jeg er 100% sikker på den saken. Har ikke orket å ta steget med å kontakte NRK angående problemet, kanskje noen her gjør det? Endret 12. mars 2012 av untouch4ble Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 For meg funket det å skifte til Silvertlight hvertfall. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Takk for tips. Bare synd jeg ikke kan unngå å måtte installere silverlight. Det var i utgangspunktet noe jeg ikke ville ha på maskinen min. Ikke fordi det er laget av MS, men fordi det er en plugin jeg vil trenge til én enkelt videospiller som jeg bruker i ny og ned, og det finnes løsninger som fungerer med pluginer som er mye mer utbredt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det startet plutselig til meg også , lurer på om en røver har vært og herjet med nettet mitt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 kan noen si hvordan bruke silverlight? Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 For min del går det helt greit å se nye programmer som ligger på nettv... Problemene derimot melder seg om jeg vil se på noe eldre som ligger ute. Ønsker jeg f.eks å se et program fra "Der ingen skulle tru at nokon skulle bu" sesong 2 ender det som regel med fryst bilde og fortvilelse.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå