brukar2341 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Tittelen sier det meste; Når jeg spiller BF3,iallefall i det sisste, har etter en liten stund PS3en fått en freeze, så jeg må skru den manuelt av og på.. Noen andre som har samme problem, eller noen som har peiling på hva det kan være.. -DahPain Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Bumpern jeg, vil gjerne ha svar Lenke til kommentar
Walts Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Her har du et svar Litt mer ontopic så har jeg ikke hørt noe om akkurat det men har opplevd det samme på andre spill tidligere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Opplevd det samme selv nå og da. Overopphetede tror jeg Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Opplevd det samme selv nå og da. Overopphetede tror jeg Ja gjerne du har et poeng der. Jeg har ikke fått noen freezes i det sisste, begynner å bli en god stund siden sisst -DahPain Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Spiller nå på Xbox og den blir ikke varm engang. Syns ps3 blir det:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå