coyoteulf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Stakkars type. Han har hatt lovlig sex, ender opp med å bli arbeidsløs og innlagt på mentalsykehus. Jeje. Om det er lovlig sex, ja. Det gjenstår å se. Uansett er det absurd at man skal måtte forlate sin jobb på grunn av en anmeldelse som godt kan være falsk. Jeg tipper det ender med henleggelse, og da får man forhåpentligvis en diskusjon på de vanvittige overreaksjoner som ofte trer i kraft når noen blir anmeldt for voldtekt. Endret 7. februar 2012 av coyoteulf 2 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Jeg holder meg for god til å kommentere på voldtektsspørsmålet før det har vært en tilståelse eller rettsak. Når det er sagt, føler jeg meg temmelig sikker på at voldtektspersoner ikke har noen spesifikk politisk preferanse. Leter man godt nok så finner man sannsynligvis minst én person i alle partimeldlemslister som har voldtatt, eller kan ha hatt sex på en måte som motparten opplevde som voldtekt men ikke sa i fra om. Endret 7. februar 2012 av Pseudopod 2 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Bare vi har slike fortreffelige brukere som deg her da. Fortreffelig er jeg vel ikke, men så har jeg i det minste aldri stupt inn i en diskusjon uten argumenter eller begrunnelser for mine påstander. Slik du gjør til stadig og maler over det samme over og over igjen. Å lese det du skriver er kjedelig og forutsigbart. Å prøve å diskutere med deg er bare en øvelse i frustrasjon. Tidenes selvmotsigelse. Du stupte inn i denne diskusjonen for å angripe hvordan jeg diskuterer så det blir noe søkt å anklage meg for å ikke ha argumenter. Tror heller ikke du skal skrike så veldig høyt om forutsigbarhet haha. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Stakkars type. Han har hatt lovlig sex, ender opp med å bli arbeidsløs og innlagt på mentalsykehus. Jeje. Om det er lovlig sex, ja. Det gjenstår å se. Uansett er det absurd at man skal måtte forlate sin jobb på grunn av en anmeldelse som godt kan være falsk. Jeg tipper det ender med henleggelse, og da får man forhåpentligvis en diskusjon på de vanvittige overreaksjoner som ofte trer i kraft når noen blir anmeldt for voldtekt. Ja, det er synd at det skal være slik, men han gjorde det nok enten for å skåne partiet eller fordi han fikk nervesammenbrudd (eller begge deler). Et annet problem er at det også er straffbart å levere en falsk voldtektsanmeldelse,og desto høyere er terskelen for å droppe anmeldelsen. Den påstått fornærmede risikerer selv fengselsstraff, som ikke akkurat et incentiv til å fortelle sannheten. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Pluss at senterpartiet hadde en landsforræder... Det hadde de faktisk, men han var særdeles intelligent. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Pluss at senterpartiet hadde en landsforræder... Det hadde de faktisk, men han var særdeles intelligent. Og særdeles dømt til døden. Lenke til kommentar
festen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Stakkars type. Han har hatt lovlig sex, ender opp med å bli arbeidsløs og innlagt på mentalsykehus. Jeje. Om det er lovlig sex, ja. Det gjenstår å se. Uansett er han ferdig politisk og det er nok derfor han har blitt ustabil. Egentlig tror jeg innleggelsen veier i retning av at han er uskyldig. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Han har nok fått seg en skikkelig trøkk, ja. Det å være sprengkåt på en barmfager 17-årig ungjente kan felle de fleste. Men ærlig talt, innleggelse på sykehus..? Lenke til kommentar
festen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er naturlig å få en depressiv reaksjon når hele hans politiske karriere er ødelagt. Det beste han kan få til nå er å bli ordfører i en kommune. 6 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Han har nok fått seg en skikkelig trøkk, ja. Det å være sprengkåt på en barmfager 17-årig ungjente kan felle de fleste. Men ærlig talt, innleggelse på sykehus..? Slipper å stå til ansvar på den måten. En velkjent taktikk i fra landets politiske ledelse. 3 Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Han har nok fått seg en skikkelig trøkk, ja. Det å være sprengkåt på en barmfager 17-årig ungjente kan felle de fleste. Men ærlig talt, innleggelse på sykehus..? Slipper å stå til ansvar på den måten. En velkjent taktikk i fra landets politiske ledelse. Hvis han skal slippe å stå til ansvar, må det bevises at han var utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Det er det eneste som teller. Så langt er det ingen som har kommet med påstander i den retningen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Bare vi har slike fortreffelige brukere som deg her da. Fortreffelig er jeg vel ikke, men så har jeg i det minste aldri stupt inn i en diskusjon uten argumenter eller begrunnelser for mine påstander. Slik du gjør til stadig og maler over det samme over og over igjen. Tidenes selvmotsigelse. Du stupte inn i denne diskusjonen for å angripe hvordan jeg diskuterer så det blir noe søkt å anklage meg for å ikke ha argumenter. Jeg skal innrømme at jeg ikke har noe eller ønsker å tilføre noe til denne tråden med den tonen OP setter for den. Det er din måte å diskutere som interesserer meg. Jeg synes det er synd du ikke legger mer energi i å begrunne dine synspunkter. Det hadde faktisk vært interessant. Det er folk som faller utenfor det vi definerer som normen, som gjør det interessant å lese samt delta på et forum slik som dette. Det hadde vært kjedelig hvis alle delte mine synspunkt, da hadde jeg mistet interessen temmelig kjapt. Og jeg angriper ikke måten du diskuterer på. Jeg angriper måten du ikke diskuterer på jfr svaret ditt til Tabris. Begrunnelsen min ga jeg implisitt da jeg redigerte sitatene i posten for å synliggjøre hvor slitsomt det blir for andre å forholde seg til de svarene du gir de. Dette blir uansett en avsporing til temaet så jeg setter en sluttstrek for postingen min her i denne tråden. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Interessant at det hakkes på trådstarter fordi at han videreformidler dette. Det hakkes på trådstarter fordi han forhåndsdømmer vedkommende politiker. Om han bare hadde videreformidlet nyheten, hadde alt vært greit. En forhåndsømming som ikke er i nærheten av hva hverken Hoksrud eller Birkedal fikk, og enhver stakkars jævel som påpekte dette fikk ettertykkelig så ørene flaggret og en del mindre trivelige FRP karakteristikker kastet etter seg. Og før dere tenker tanken, nei, jeg stemmer ikke FRP, jeg bare makter å være objektiv:P Hva skjedde forresten med AP-ordføreren som ble mistenkt for sex med en mindreårig? Rart vi ikke har hørt mer om det.. Fordi AP har nok makt i dette stakkars landet til å skyve alt under teppet. Både gjennom eierskap, fagforeninger og partitilhørighet. 5 Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Interessant at det hakkes på trådstarter fordi at han videreformidler dette. Det hakkes på trådstarter fordi han forhåndsdømmer vedkommende politiker. Om han bare hadde videreformidlet nyheten, hadde alt vært greit. En forhåndsømming som ikke er i nærheten av hva hverken Hoksrud eller Birkedal fikk, og enhver stakkars jævel som påpekte dette fikk ettertykkelig så ørene flaggret og en del mindre trivelige FRP karakteristikker kastet etter seg. Og før dere tenker tanken, nei, jeg stemmer ikke FRP, jeg bare makter å være objektiv:P Hoksrud og Birkedal innrømmet skyld - det er forskjellen. For øvrig mener jeg at Hoksrud godt kan komme tilbake til politikken. Å ha sex med en prostituert bør ikke være et politisk selvmord. Det må kunne gå an å gjøre feil og komme seg videre i livet. Birkedal-saken er noe ganske annet. 2 Lenke til kommentar
festen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 En bør ikke ha sex med damer i fylla som utseendemessig og aldersmessig har for stor avstand til at de vil like deg i edru tilstand. Det kan naturligvis være andre ting enn det som har skjedd her. Uansett er det en situasjon en bør være fintfølende nok til å unngå. 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 For øvrig mener jeg at Hoksrud godt kan komme tilbake til politikken. Å ha sex med en prostituert bør ikke være et politisk selvmord. Det må kunne gå an å gjøre feil og komme seg videre i livet. Birkedal-saken er noe ganske annet. Kan de ikke komme tilbake, alle sammen? De kan jo danne en egen liten gruppe som sitter sammen i kantina på FrP-møtene. "De sexdømte. Du vil ikke sitte der, kom heller og sitt hos oss som er åpent rasistiske på Facebook! Vi har spesialimportert appelsiner fra Israel!" Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) For øvrig mener jeg at Hoksrud godt kan komme tilbake til politikken. Å ha sex med en prostituert bør ikke være et politisk selvmord. Det må kunne gå an å gjøre feil og komme seg videre i livet. Birkedal-saken er noe ganske annet. Kan de ikke komme tilbake, alle sammen? De kan jo danne en egen liten gruppe som sitter sammen i kantina på FrP-møtene. "De sexdømte. Du vil ikke sitte der, kom heller og sitt hos oss som er åpent rasistiske på Facebook! Vi har spesialimportert appelsiner fra Israel!" Jeg har ikke mye annet enn forakt for Frp, men jeg mener at det må være rom for å gjøre feil uten å få hele livet ødelagt. I mitt verdisystem kvalifiserer ikke sex med en prostituert til å få karriereren ødelagt. Det er fullstendig urimelig. Det er nok at han har blitt hengt ut i mediene. Min innvendig i den såkalte Hoksrud-saken er alle løgnene, bortforklaringene og sutringen om de fæle mediene som bedriver heksejakt mot Frp. Endret 7. februar 2012 av Spenol 1 Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Så du syntes at politikere som kjemper for hardere straffer skal få slippe uten en hard skatt? Ja, jeg mener det. Selv om Frp er et "lov og orden"-parti som ikke mener at det skal være rom for tilgivelse, mener jeg ikke at det skal være en egen moral- eller rettsprasksis som bare gjelder Frp-ere. 2 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Stenges for opprydding, tar bare ca. 2 min.. Admin. Edit: Sånn ja.. Slettet ca. ørten poster med persondiskusjoner og OT. Vennligst hold dere til topicen, neste gang går vi på brukere. Admin. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå