Gå til innhold

Venstres Helge Solum Larsen mistenkt for voldtekt

Anbefalte innlegg

På hvilken måte har Venstre profilert seg som "mer moralske" enn andre partier? At de rett og slett har oppført seg bedre, mener du?

Det har vært lite offesiellt, men jeg tenker spesielt på venstremedlemmenes sine reaksjoner under Birkedalsaken, og Hoksrudsaken.

Denne hendelsen viser at slike skandaler skjer i alle partier.

Hvilke Venstre-medlemmer tenker du på? Forumbrukere på diskusjon.no som oppgir at de stemmer Venstre, eller offisielle representanter for partiet?

BTW: Det jeg mener moralske, er teorien om at FRP har et sex-problem, mens Venstre har det ikke. Denne hendelsen viser at slike skandaler skjer i alle partier.

Og denne teorien kommer fra Venstre?

Endret av Spenol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant at det hakkes på trådstarter fordi at han videreformidler dette.

Da har du misforstått. Det hakkes ikke på TS fordi han videreformidler nyheten, men fordi han kommer med svært ureflekterte og infantile kommentarer om saken i etterkant.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Interessant at det hakkes på trådstarter fordi at han videreformidler dette.

Da har du misforstått. Det hakkes ikke på TS fordi han videreformidler nyheten, men fordi han kommer med svært ureflekterte og infantile kommentarer om saken i etterkant.

Nei, jeg har ikke misforstått noe som helst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, så du er en slik konspirasjonsteoretiker som mener at du har forstått Sannheten, og våre egentlige motivasjoner for det vi skriver? At jeg anser TS for å komme med latterlige utsagn er bare en cover for å dekke over hva jeg egentlig mener.

Mest sannsynlig eldre enn deg. Hva har det egentlig med saken å gjøre..?

Det er relevant fordi hvis du er svært ung, så kan det forklare (om ikke forsvare) noen av dine utsagn.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Ah, så du er en slik konspirasjonsteoretiker som mener at du har forstått Sannheten, og våre egentlige motivasjoner for det vi skriver? At jeg anser TS for å komme med latterlige utsagn er bare en cover for å dekke over hva jeg egentlig mener.

Mest sannsynlig eldre enn deg. Hva har det egentlig med saken å gjøre..?

Det er relevant fordi hvis du er svært ung, så kan det forklare (om ikke forsvare) noen av dine utsagn.

Ah, så du stemmer venstre.

:roll:

Lenke til kommentar

Hvilke Venstre-medlemmer tenker du på? Forumbrukere på diskusjon.no som oppgir at de stemmer Venstre, eller offisielle representanter for partiet?

Jeg snakker om forumbrukere, ja. Du så jo hvordan venstrevelgere holdt på for et halvt år siden. Og de jeg har møtt i virkelig liv. Det er en vanlig holdning blandt venstrevelgere, og de i partitoppen at venstre er mer moralske enn andre partier, spesielt FRP.

Lenke til kommentar

Jeg snakker om forumbrukere, ja. Du så jo hvordan venstrevelgere holdt på for et halvt år siden. Og de jeg har møtt i virkelig liv. Det er en vanlig holdning blandt venstrevelgere, og de i partitoppen at venstre er mer moralske enn andre partier, spesielt FRP.

Er det slik at Venstre har holdt en moralsk superioritet-kampanje her? Har du noen link?

Eller er det bare slik at du sprer bullshit for å gni salt i såret?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er bare over snittet interessert i å beskytte voldtektsmenn med militante virkemidler på internett?

Jeg forstår at i ditt forvrengte verdensbilde så er det slik du ser det.

Ja, noen av dine knapper må jo ha blitt trykket på for at du skal reagere på en slik irrasjonell måte. Akkurat det er jo helt tydelig.

:roll:

Lenke til kommentar

Du er bare over snittet interessert i å beskytte voldtektsmenn med militante virkemidler på internett?

Jøss, sitter du med beviser i saken? Har du snakket med politiet?

Han var hjemme i huset vårt for noen dager siden... kvalmt.

Hva var det som gjorde det kvalmt?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men Venstre som parti kan vel ikke lastes for at noen av deres velgere snakker nedsettende om Frp eller føler seg moralsk overlegne?

Jeg snakker gjerne nedsettende om Frp, og det er fordi jeg hater partiet og deres representanter. Hovedsaklig på grunn av partiet og ikke velgerne deres.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Bare vi har slike fortreffelige brukere som deg her da.

Fortreffelig er jeg vel ikke, men så har jeg i det minste aldri stupt inn i en diskusjon uten argumenter eller begrunnelser for mine påstander. Slik du gjør til stadig og maler over det samme over og over igjen.

Å lese det du skriver er kjedelig og forutsigbart. Å prøve å diskutere med deg er bare en øvelse i frustrasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...