Scorpion88 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Helge Solum Larsen er gammel og ekkel. Selvsagt vil ikke en 17 årig jente ha sex med han. Faren hennes er nok rasende nå. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Eventuelt at han er utsatt for en falsk anklage. Og takket være hvordan samfunnet i Norge behandler enhver anklage som sann, for en kvinne kan jo ikke lyve, så forstår jeg det utmerket. Håper du aldri slipper til i en jury. Du har et helt sykt kvinnesyn. Og hva sier du vis det viser at at Larsen ble anklaget for noe han ikke hadde gjordt? 2 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Helge Solum Larsen er gammel og ekkel. Selvsagt vil ikke en 17 årig jente ha sex med han. Faren hennes er nok rasende nå. Faren hennes? er du seriøs? :!: Ja selvfølgelig, hvis hu har blitt voldtatt så forstår jeg jo, men hvis ikke, så er det jo latterlig at far til en 17 åring er opptatt over hennes seksuelle liv, hvis du forstår Hvordan kan du si at en 17 åring, glem det jeg har hodepine Endret 12. februar 2012 av Yoshii Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Helge Solum Larsen er gammel og ekkel. Selvsagt vil ikke en 17 årig jente ha sex med han. Faren hennes er nok rasende nå. Med "ølbriller" på er han deiligere enn Beckham ... Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Det er på nivå med at en middelaldrede lærer feier over en av studentene på Kiel fergen etter skjenking i egen lugar (med mindre han ser ut som en Hollywood stjerne) . I edru tilstand vil avstanden bli så stor at det uansett vil føles som en voldtekt, uansett hva som egentlig skjedde. I det å ikke forstå det ligger det en slags brist på empati, muligens også en narsissisme relatert til egen person, noe som kanskje ikke er helt ukjent for politikere. Empati er ikke bare følelser, det må utløses av en logikk/ metaforisk forståelse. Egentlig syns jeg den saken i Lom er mye styggere, og at AP har taklet den saken på en dårligere måte enn det Venstre her har gjort. Endret 12. februar 2012 av festen Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Sprit!!! Venstre får pes fordi de består av en gjeng hyklere. F.eks den nye nestleder som påstår hun har blitt utsatt for overgrep, for å skape sympati. I en sak der den anklagede er frikjent! (ifølge debatten på NRK1 igår). Fremdeles anses altså hennes anklage som sann. Nei, øl. Fylkeslederen så en person med ØL i hånda, selv om jenta har sagt at hun ble servert konjakk av Solum Larsen var det fortsatt ikke det fylkeslederen så, som jeg kommenterte. Hold deg til saken. Gratulerer med å forsyne forsvarsadvokaten med skyts som gjør troverdigheten til jenta litt mindre. Å sjenke øl VS sprit er en vesentlig faktor. Du bør prøve begge substanser og tenke over hvorfor. Tipsord; mengde, tid, effekt. Solum Larsen er dessuten LANGT ifra frikjent. Hvor får du noe så absurd fra? Dette er opp til domstolen. Skal jeg konkludere med at norsk ikke var/er et favorittfag for deg? Som du ser, og som jeg har uthevet, er det et ord som er å finne i norsk ordforråd. Det kan virke som det gikk deg forbi. Vaskedamene vasket rommet, som jobben deres er. DB har ingen slik regel. Du kan ikke bare spy ut sånt uten å vise til noe kilde. Venstre sendte jenten til voldtektsmottak uten at hun fikk dusje for å sikre at bevisene enda var der. Det er mer enn FrP gjorde - som prøvde å skjule hva som skjedde. Frp kan ikke sikre bevis for handlinger som angivelig skal ha skjedd for år siden. Ei kan heller de lastes for at anklager ikke vil anmelde. Å tvinge noen å anmelde mot deres eget ønske er faktisk et overgrep i seg selv. Eventuelt at han er utsatt for en falsk anklage. Og takket være hvordan samfunnet i Norge behandler enhver anklage som sann, for en kvinne kan jo ikke lyve, så forstår jeg det utmerket. Håper du aldri slipper til i en jury. Du har et helt sykt kvinnesyn. Javel? Så en kvinne kan altså ikke gi inn en anklage som er usann? Dette handler ikke om kjønn i det hele tatt, men om mennesker og lov. En er faktisk ikke dømt og kjent skyldig før loven har sagt sitt. Så det er selvsagt en åpen mulighet for at kvinnen har gitt inn en falsk anklage for det som Larsen er siktet for. Og takket være historien med stor del av falske anklager så har nok kvinner seg selv og takke. Ref f.eks Pål T Jørgensen-saken. Den eneste som er "full av fant" her er deg, som dikter opp retningslinjer fra DB, svarer på noe helt annet enn det jeg kommenterer og mener at Solum Larsen er uksyldig fordi "det er så lett å lyve". Folk som deg er grunnen til at jenter ikke tør å anmelde voldtekt. DB.no skrev sitt ståsted for ikke lenge siden. Frp var faktisk et parti som de fokuserte på ved å ikke skrive objektivt som mulig. Larsen er skyldig eller uskyldig. Kvinnen er enten sann i sin anmeldelse eller så lyver hun. Mulighetene er kun disse 2. Om man ikke tør å anmelde kan man jo undre på om det faktisk har skjedd en voldtekt. For i følge politikken så er det jo nestendrap. Underfundig å ikke anmelde det vil jeg hevde. Voldtektsanklage og incestanklager er beheftet med stor porsjon falske anmeldelser fordi de i sin natur ikke kan bevises lett, og fordi skammen og dommen for den anklagede utenfor loven er så sterk og fundemental. Endret 12. februar 2012 av norskgoy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det er på nivå med at en middelaldrede lærer feier over en av studentene på Kiel fergen etter skjenking i egen lugar (med mindre han ser ut som en Hollywood stjerne) . I edru tilstand vil avstanden bli så stor at det uansett vil føles som en voldtekt, uansett hva som egentlig skjedde. I det å ikke forstå det ligger det en slags brist på empati, muligens også en narsissisme relatert til egen person, noe som kanskje ikke er helt ukjent for politikere. Empati er ikke bare følelser, det må utløses av en logikk/ metaforisk forståelse. Egentlig syns jeg den saken i Lom er mye styggere, og at AP har taklet den saken på en dårligere måte enn det Venstre her har gjort. Og poenget ditt er Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Det er på nivå med at en middelaldrede lærer feier over en av studentene på Kiel fergen etter skjenking i egen lugar (med mindre han ser ut som en Hollywood stjerne) . I edru tilstand vil avstanden bli så stor at det uansett vil føles som en voldtekt, uansett hva som egentlig skjedde. I det å ikke forstå det ligger det en slags brist på empati, muligens også en narsissisme relatert til egen person, noe som kanskje ikke er helt ukjent for politikere. Empati er ikke bare følelser, det må utløses av en logikk/ metaforisk forståelse. Egentlig syns jeg den saken i Lom er mye styggere, og at AP har taklet den saken på en dårligere måte enn det Venstre her har gjort. Og poenget ditt er Det vitner om en fundamental karakterbrist uansett hva hendelseforløpet var. I den Ap saken syns jeg det er verre, sammenlignet mot V og FRP sakene, for det skal ha skjedd over tid, og der jeg inntrykk av at den aktuelle etterpå har "snudd verden" mot offeret. Endret 12. februar 2012 av festen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 ok, men så!? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Helge Solum Larsen er gammel og ekkel. Selvsagt vil ikke en 17 årig jente ha sex med han. Bare observere at man har en noe annen reaksjon om overgrepet ble begått av det andre kjønn Noe å tenke på? Endret 12. februar 2012 av Skatteflyktning 3 Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Du måtte grave dypt etter den. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Du måtte grave dypt etter den. Vel, jeg skulle bare ha ønsket at den norske skolen hadde slike lærere når jeg var blandt de insatte 1 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Helge Solum Larsen er gammel og ekkel. Selvsagt vil ikke en 17 årig jente ha sex med han. Faren hennes er nok rasende nå. Med "ølbriller" på er han deiligere enn Beckham ... Synd for han at det ikke finnes nok øl i verden for å få det til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå