Gå til innhold

Venstres Helge Solum Larsen mistenkt for voldtekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan han brenne lenge og godt.

Fordi han er mistenkt?

Ikke kokettèr.... Han har trukket seg som nestleder. Han er klar for å snakke, for å si det sånn.

Visste forresten ikke at han var et sånt svin, men det er vel Venstres svøpe med undertrykt seksualitet.

Endret av tomkjetil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Han har innrømmet at han hadde sex med jenta.

Venstres Helge Solum Larsen mistenkt for voldtekt

Så da vet vi hva som skjer av aktiviteter på Venstres landsmøter....

Han har innrømmet at han hadde sex med jenta.

Det er vel en viss forskjell her??

Lenke til kommentar

Han har innrømmet at han hadde sex med jenta på hotellrommet i Suldal.

Så da vet vi hva som skjer av aktiviteter på Venstres landsmøter....

Samme som skjer på alle andre partiers landsmøter?

Fyll og sex er stikkordene på alle landsmøter.

Men jeg godter meg bittelitt over at dette rammer et parti som har angrepet Frp såpass mye for "umoral".

Men det er en tragedie, og jeg anser at han er uskyldig inntil det motsatte bevist.

Endret av coyoteulf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har partiet Venstre en kampanje på ulike forum? Det er jo mange unge folk i det partiet. Mye fri-hasj ideologi og datafrihet.

Er dere sure nå?

Jeg pleier å stemme Venstre (er dog ikke medlem i partiet), og jeg er skuffet. Først og fremst fordi Venstre til nå har hatt en ganske plettfri historie. Dette var ikke forventet.

Men i motsetning til deg venter jeg til vedkommende har blitt dømt eller har innrømmet et kriminelt forhold før jeg fordømmer ham.

Uansett er det ikke bra at en 39 år gammel mann har sex med en 17-åring, selv om det ikke er ulovlig. Dette er nok Venstre-politikeren enig i, og det er nok derfor han er innlagt på psykiatrisk sykehus.

Lenke til kommentar

Bra at det var noe andre enn FRP denne gangen. Alle partier har sine svinn på skogen, inkludert Venstre.

Dette bør nok gi Venstre en lærepenge, de som har profilert seg på at de er mer moralske enn andre partier og da spesielt FRP.

På hvilken måte har Venstre profilert seg som "mer moralske" enn andre partier? At de rett og slett har oppført seg bedre, mener du?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er han innlagt på psykiatrisk sykehus? Burde han ikke klare såpass? Han har jo selv gjort det han har gjort. Syke folk trenger de plassene.

Er det opp til forumbrukere ved diskusjon.no å vurdere hvorvidt noen kvalifiserer til innleggelse på psykiatrisk avdeling?

• Liker 8
Lenke til kommentar

På hvilken måte har Venstre profilert seg som "mer moralske" enn andre partier? At de rett og slett har oppført seg bedre, mener du?

Det har vært lite offesiellt, men jeg tenker spesielt på venstremedlemmenes sine reaksjoner under Birkedalsaken, og Hoksrudsaken.

BTW: Det jeg mener moralske, er teorien om at FRP har et sex-problem, mens Venstre har det ikke. Denne hendelsen viser at slike skandaler skjer i alle partier.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...