InZaneAga Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei, har kjøpt ny cd spiller siden den andre er defekt. Men det er kun 1 av kablene baki der som passer til min nye spiller som er høytallerkablene (8pin) Jeg mangler altså strømkabelen som er 5pin Tror jeg må ha en overgang fra: Som skal passe i (altså baki den nye spilleren): Jeg vet ikke om det er riktig det jeg skriver men jeg går ut ifra det, der er også noen andre kabler bak der som (kanskje?) kan brukes: Håper dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 De som selger spillere har normalt overganger så om du sier hvilken bil den skal inn i får du en overgang som passer direkte. Alternativet er å finne ut av hva som er hva av kabler og koble manuelt. Mer riskikabelt for å koble feil, men er normalt forklart i spillerens manual hvilke kabler som trenger hva og da er det "bare" å finne frem i de som gir det fra bilen (+, jord, og høyttalere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå