vannernamm Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis jeg f. eks. oppdaterer et spill, så er hoved.exe filen i bruk el. Hvis jeg compiler noe så må jeg faktisk slette .exe filen for å kunne compile på nytt. Selv om programmet er avlått OG den ikke er task manageren. Hvordan får jeg rettet opp i dette uten å formatere...? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvis dette gjelder flere .exe filer som ikke er tatt i bruk (etter omstart) og som er feks spill så skal du ikke se bortifra at du kan være infisert av noe djevelskap. Antar du har antivirus oppe og går? Du er forsiktig med å laste ned piratkopier? Lenke til kommentar
vannernamm Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Har ikke anti virus, men skal kjøre avg, spybot, og alt det der nå. håper det ordner seg. Skal rapportere tilbake når det er ferdig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har ikke anti virus, Jeg har forøvrig godt over til MSE i stedet for AVG. Virker som AVG har hvilt litt på laubærene de siste par åra. Lenke til kommentar
vannernamm Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Har ikke anti virus, Jeg har forøvrig godt over til MSE i stedet for AVG. Virker som AVG har hvilt litt på laubærene de siste par åra. MSE krever valig windows, så det går nok ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Vi krever også vanlig windows for å gi vettige svar her inne... Lenke til kommentar
vannernamm Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Ser ut til å sette UAC på fullt... faktisk satte en slutt på det Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Dagens tips; Forhåndsvisningsvinduet i windows er en djevel. Hvorfor? Selv om forhåndsvisningen ikke er tilgjengelig for den type fil du har markert, så betyr det at filen er i bruk så lenge den er markert. Den kan derfor ikke endres. Tro om jeg har irritert meg over dette en del ganger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå