CurSe Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Jeg legger i plata og velger hva jeg skal brenne. Den brenner til kanskje 70-95%,men så [svarer ikke] den lenger, hva er galt? jeg har installert engelsk nero,men der fant han ingen cd-brenner, det er bare me norsk at det funker sånn passe(av og til funker brenneren) Hva er galt? På forhånd takk Lenke til kommentar
esk Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 For det første, det er ikke forskjell på engelsk og norsk nero, det er bare hvilke språkfiler som er valgt til den aktuelle innstallasjonen. Derimot kan det være versjonsforskjeller på de to utgavene du har forsøkt å innstallere. Mitt første råd er å gå inn på http://www.nero.com og laste ned den nyeste utgaven, dessuten ligger det en del diagnoseringsverktøy der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-08 16:33, juzamsig skrev:Jeg legger i plata og velger hva jeg skal brenne. Den brenner til kanskje 70-95%,men så [svarer ikke] den lenger, hva er galt?jeg har installert engelsk nero,men der fant han ingen cd-brenner, det er bare me norsk at det funker sånn passe(av og til funker brenneren)Hva er galt?På forhånd takk Så kunne det også væer kjekt å få vite hva brenner det er Men, men ellers så kan du gjøre som han duden sa oppfor...eller å prøve en re-istalasjon av ahead-nero til nyeste versjonen. Og seff oppdatere frimware til denne ukjente brenneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå