knopflerbruce Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Skal hjelpe en kamerat med å finne kabinett. Han vil gjerne ha noe som ikke koster skjorta, så over 1000 bør det helst ikke være. Miditower passer fint, ATX-standarden burde holde. Er for mange støyende vifter i det han har nå, så et kabinett med endel 120mm eller større vifter er antagelig det beste. Et OK utseende er også relevant for denne fyren. Jeg tenkte på Antec Nine Hundred Two eller Antec Nine Hundred sånn i utgangspunktet, tror de har de riktige egenskapene. Fins det andre, bedre alternativer? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=648534 Anbefaler dette pga støynivå, stilrent og kjøler greit Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Og det er på tilbud nå! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Det er notert Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Fyi, jeg har det samme kab'et og det passer ikke med H100-kjølern til corsair, hvis vannkjøling er et tema. Ellers er det et helt greit kab. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 corsair sine 400R og 500R er gode kabinetter Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Dette blir nok luftkjølt, han som skal ha det er ikke så nerd ^^ Og jeg gidder ikke være vedlikeholdsassistent. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Dette blir nok luftkjølt, han som skal ha det er ikke så nerd ^^ Og jeg gidder ikke være vedlikeholdsassistent. lukket vannkjøling (som for eksempel Corsair H100) trenger ikke vedlikehold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå