ZprMario Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har nettopp kjøpt Colorcase Air Black kabinettet fra microplex, montert alt, men de to medfølgende viftene starter ikke. Etter det jeg har forstått er det bare å koble til et "vanlig" strømuttak fra strømforsyninga til kontakten som fulgte med, som forgreiner seg videre ut til de to viftene. Dette er gjort, har prøvd å bytte med strømuttak på strømforsyninga, fortsatt bom stille. Er det noen som kjenner til problemet? Er det produksjonsfeil det dreier seg om, eller har jeg glemt noe viktig? Kablene som går fra viftene passer ikke på vanlige 3-pins vifte uttak fra hovedkortet heller, siden disse er kun 2-pins... Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Du skal treffe rød og svart, henholdsvis + og -. Dersom du har en gul ledning på ene enden er motsatt ende - og midten +. Mener å huske riktig nå.... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har samme kabinettet og mener å huske at det ikke var noe hokus pokus da jeg ordnet det. Har du prøvd å feste noen andre vifter på de ledningene (vanlig 3-pins kontakter passer fint)? Lyser de grønne viftestyrkeknappene foran på kabinettet? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Temperaturmåleren og alt fungerer på framsiden av kabinettet... så det kommer strøm dit i hvertfall. Prøvde også en cpu-vifte (3-pins), den fungerte heller ikke. Er ikke helt sikker på hvilke muligheter som er igjen nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå