Midnight_walker Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei! Jeg leter etter et kjekt program som fungerer som et oppslagsverk der jeg kan enkelt skrive notater og teknikker slik at det er enkelt å ryddig og søkbart! Noen som veit om noe? Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Notepad, Worldpad, Klistremerker (W7). Åssen operativ system? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har Windows 7 og jeg veit om alle de programmene, men det jeg leter etter er noe mer organisert. Jeg ønsker å samle masse notater i et enkelt og greit oppslagsverk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kanskje Microsoft OneNote er noe for deg? Jeg har brukt det en hel del for å holde orden på notater og annen tekst og jeg synes det fungerer bra. Bare husk å ta regelmessig backup! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå