MKgrublere Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Canon har tro på sine nye kompaktkameraer ? Opptil 75% mindre støy Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ser ut som de endelig har kutta ut 16:9-skjermen. Hadde SX 210 i et års tid, og jeg synes widescreen på kompaktkamera var utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvad menes egentligt med "Opptil 75% mindre støy" det lugter jo fælt af at være en overskrift taget direkte fra en pressemeddelelse... Er dette bare en drastisk støjfjerning der tværer det hele ud, eller er det reelt 75% mindre støj end deres tidligere kameraer af samme størrelse, uden detalje-tab? Hvor stor er sensoren, er det de vanlige mikroskopiske 1/2.3"? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvad menes egentligt med "Opptil 75% mindre støy" det lugter jo fælt af at være en overskrift taget direkte fra en pressemeddelelse... Sitatstreken er en dead giveaway der ja... Det er hentet fra pressemeldingen, og her er hele sitatet: Om du fotograferer på stranden i månelys eller på en fest, får du veleksponerte bilder med inntil 75 prosent mindre støy sammenlignet med forrige prosessormodell, uten bruk av blits eller stativ. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Syns de må komme med en arvtager til såpestykket D10 da det begyner bli oldis. sitter nemelig med et slik et og er ikke fornøyd Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 D20 kom i dag. Artikkelen kommer i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Den dyreste IXUS koster omtrent det samme som S100. Jeg vet hva jeg ville ha valgt. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Høye introduksjonspriser fra Canon muligens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg