Joachim_F Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Minecraft-skaperen er klar til å investere i oppfølger til kultklassikeren. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ikke ofte jeg poster dette, men..... 1 Lenke til kommentar
ReconThunder Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Dette hadde vel ikkje skjedd vist ikkje rps hadde tatt opp saka? Kudos til dei. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som har fått spillet til å funke på PC med gamepad? )): Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som har fått spillet til å funke på PC med gamepad? )): har kommet en rekke updates på spillet via steam, mulig dem har fikset det? ikke testet selv men kan sikkert gjøre det nuh Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som har fått spillet til å funke på PC med gamepad? )): jepp det funker med gamepad, jeg bruker 360 kontroller forresten Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Xbox 360 kontroller på PC versjonen fungerer utmerket. Spilte meg til melkemannen for noen uker siden også forsvant saven min :/ Så får vel finne en save som ligner den jeg har og fortsette der det glapp. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Psychonauts grep meg aldri helt. Jeg mener det var wacky og alt det, men selve gameplayet føltes bare så midt på treet. Dette er noe jeg synes går igjen i en del av Double Fine's spill dessverre. Story og voice acting og wackyness har de i bøtter og spann, men det skorter på selve gameplayet. Om Psychonauts 2 hadde blitt et pek og klikk eventyrspill hadde jeg straks blitt mer interessert dog. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har fantasert om en oppfølger lenge, men egentlig gitt opp håpet. Nå ser det faktisk ut som det kan skje. Det hadde vært så fantastisk om vi fikk Psychonauts 2. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ikke ofte jeg poster dette, men..... +1 på denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå