Indianaen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei, skal igang med å lage nettside, og ønsker en løsning slik at jeg ikke er avhengig av internett. Jeg bruker normalt html-kit og redigerer nettside når den ligger ute på nettet. JEg øsnker altså nå en løsning der jeg ikke trenger å være tilkoblet internett, men likevel kan bygge nettside. Finnes det en slik løsning på et "virituelt internett"? takker! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sett opp apache selv. Skal du ha php og mysql kan du installere det og. Da får du en lokal webserver. Evt kan du laste ned WAMP eller XAMPP som inneholder alt dette. Lenke til kommentar
Indianaen Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Sett opp apache selv. Skal du ha php og mysql kan du installere det og. Da får du en lokal webserver. Evt kan du laste ned WAMP eller XAMPP som inneholder alt dette. Det var akkurat det jeg var på utkikk etter....takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå