Chiller87 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har kjøpt en cpu fra komplett.no resetter bios Setter den inn i hk starter opp. cmos error.... putter inn "X" prossesor og så starter den opp. Slår av og putter onn 2500+ uten resetting. slår på igjen, setter opp multiplier og fsb, restarter svart skjerm, prøver å resette bios, svart skjerm fortsatt, setter inn "x" funker den, så setter jeg i den nye igjen, og det funker FORTSATT ikke! Sjekket cpu, ingen skader! HK Msi k7n2G AMD athlon XP 2500+ barton 512mb 2700pc Ati radeon 9700 @ Pro Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Går utifra at dette fikses med en liten biosoppdatering fordi det virker som om ditt HK ikke liker Barton CPUen. Mvh Raimo Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har hovedkortet en jumper for 100/133/166 mhz fsb ? Isåfall står den riktig ? (på 166) Har vært borti at noen hk ikke vil igang hvis den står feil... Men vanligvis så booter den bare med lavere hastighet. J10 og J11 står det i instruksjonsboken... Lenke til kommentar
Chiller87 Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Fredde sry! fant en tusen takk den starta opp første gang, så satt jeg opp fsb. hadde fortsatt jumper ute.. så blei den svart ved reboot igjen... Hva skal jeg gjøre når jeg kommer inn?p prøver å resette og gjøre det samme nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå