Redaksjonen. Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nordmenn opptatt av nettytelsen. God nettlinje øker boligverdien Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nettlinjemulighetene burde vært nevnt i boligannonser. Det er like relevant som peis, garasje, energiklassifisering osv. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kjøpte leilighet fordi den hadde fiber. Med kobber hadde den vært uaktuell. Skulle gjerne hatt peis også, men det får bli ved neste korsvei - enn så lenge ser det ut til at peis og kobber henger sammen i mitt område... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har flere ganger sett at fiber øker boligens takst med 50-60k. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sist jeg snuste litt på boligmarkedet, sjekket jeg tilgjengeligheten på ulike internetthastigheter hos et par leverandører. Klart det er viktig. Cd i veggen fungerer fint for min del, så det MÅ ikke være fiber, men 1mbit ADSL er uaktuelt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Burde helt klart ha vært bedre informasjon rundt dette, når jeg sjekker leiligheter i Oslo og Akershusområdet så er det ikke alle leiligheter som oppgir verken nettleverandør muligheter, hastigheter eller hvorvidt du allerede er låst til en leverandør og ei heller hvilken det måtte være. For kjæresten så er TV-løsningen temmelig viktig og for min del så er nettløsningen ganske viktig, så det å ikke få skikkelig informasjon rundt hva som tilbys og hva du eventuelt er LÅST til er jo latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg