permo Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei alle N8- brukarar; no kan dokke laste ned det ny opsyset Belle som forlengar levetida for N8 med fleire år- god oppleving!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Oppgraderte min E7 i morges også. Belle er et stort steg for Symbian. Faktisk ganske brukbart nå. Lenke til kommentar
nogen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Positivt overrasket! Det er alltid stas med en skikkelig overhaling. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Belle ser bra ut så langt. Vil nok beholde min N8 minst et år eller to til nå som den ble enda litt bedre enn den var. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fuck Belle, gi meg Wordfeud. :/ Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Damn, det ser ut til at varsler-widgeten har forsvunnet. Solutions, anyone? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Damn, det ser ut til at varsler-widgeten har forsvunnet. Solutions, anyone? Du har varsler på nedtrekkskjermen eller hva det nå heter. Savner ikke Widgeten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå