fredvoll Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg lurer på om det er noen andre her som har "mistet" autostartfunksjonen i Windows-XP etter å installert Norton Utilities/Antivirus? Trodde først det var lang tids bruk av en XP-installasjon som var problemet, men samme dag jeg installerte XP på nytt, forsvant autostarten rett etter at jeg hadde lagt inn Norton Systemworks 2003. Det blir jo litt knotete å installere f.eks Office XP eller andre programmer som ikke har en ren autorun.inf eller setup.exe fil liggende på rota. Er vel ikke noen stort savn egentlig, og det lar seg vel sikkert fikse, men lurer som sagt vare på om det er Norton som er "synderen". Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kan dette være til hjelp? http://tweakxp.com/display.aspx?id=580 Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er det virkelig noen som vil ha den ekle funksjonen? Jaja, hvis jeg ikke er helt på jordet så er det bare til å gå in på properties på cd rommen og gå in på autoplay der og ta den på... edit: Ja det var det jeg visste.. hele tabben er borte... yeye, da funker sikkert linken over :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå