jsw Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har en Motorola Defy+ som gir meg samme alarm når det kommer en mail eller sms. Skulle svært gjerne hatt egen tone for disse to. Noen som har en oppskrift på How to..?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Sorry , tror faktisk det ikke går uten rooting... :-( Lenke til kommentar
jsw Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Takk for svar - jeg var redd for dét. Har jo lett høyt og lavt. Men rooting tror jeg at jeg skal hoppe over... Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) På min Motorola Razr (ikke rootet) gjør jeg følgende for å få egen sms lyd: Åpne sms/mms Pop-up meny - velg innsillinger for meldinger Blar ned til varslingsinnstillinger Velg velg ringetone velg så hvilken tone du vil ha for sms Epost tonen forblir den som står inne på normale innstillinger -> Lyd ->Ringetone for varsling Endret 13. februar 2012 av Actibus Lenke til kommentar
jsw Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Takker Actibus - det der virker trolig hos meg også ! - har klikket meg inn som du sa og fant mange flere ringetoner her. Sa da betyr nok det at jeg får annen tone, ja. Da venter jeg bare på neste melding Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Send en til deg selv for å teste Lenke til kommentar
jsw Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Da har jeg fått min første melding - det virket :-)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå