Shay Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hey. Jeg går i 10. klasse og jeg har hatt fravær 4 ganger dette semesteret. Jeg skulker ikke, eller noe slikt. Jeg er faktisk syk og jeg har vært borte hver uke i fire uker. Jeg vil inn på Helse og Sosial når jeg skal på videregående i år. Jeg hadde 4,38 i snitt i fjor. Tror dere at jeg er i fare ? Jeg er veldig redd, men så er det ikke min feil at jeg er syk... Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hey. Jeg går i 10. klasse og jeg har hatt fravær 4 ganger dette semesteret. Jeg skulker ikke, eller noe slikt. Jeg er faktisk syk og jeg har vært borte hver uke i fire uker. Jeg vil inn på Helse og Sosial når jeg skal på videregående i år. Jeg hadde 4,38 i snitt i fjor. Tror dere at jeg er i fare ? Jeg er veldig redd, men så er det ikke min feil at jeg er syk... Tror egentlig ikke det. Greit snitt og 4 uker totalt er vel ikek så mye tror jeg. Men er det ikke forsjell på oppføring av godkjent fravær og ikke-godkjent fravær? Lenke til kommentar
Shay Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har godkjent fravær. I dag er det fjerde gangen jeg er borte fra skolen. Jeg bruker som oftest ikke å være syk, men når jeg er det, varer det lenge. Vet jeg har 4 måneder til, men da har jeg ikke tenkt å ikke komme på skolen. Skal prøve å ikke bli syk. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har godkjent fravær. I dag er det fjerde gangen jeg er borte fra skolen. Jeg bruker som oftest ikke å være syk, men når jeg er det, varer det lenge. Vet jeg har 4 måneder til, men da har jeg ikke tenkt å ikke komme på skolen. Skal prøve å ikke bli syk. Godkjent fravær telles vel lite eller ikke Ikke noe å bekymre seg for Lykke til videre Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Så lenge skolen har grunnlag for å gi deg karakterer i alle fag så har ikke fravær noe å si. Om du ikke får karakterer i alle fag burde du søke på særskilt grunnlag. Endret 7. februar 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fravær i seg selv regnes ikke med videre, så ikke vær redd. Men hvis du har mer enn 20% fravær behøver ikke lærerne å gi grunnlag for karakter, så passe på der. Men så lenge du får vurdering nok kan du få karakter med mer fravær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå