Obit Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Spilte demoen. Grafikken er som hentet rett fra world of warcraft anno 2006, quest strukturen fra wotlk/cataclysm, og slåssingen er ikke all verden heller. Kommer nok til å vente til 66%/75% off før jeg kjøper dette. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) http://no.twitch.tv/totalbiscuit totalbiscuit har akkurat nå en live visning av spillet, han er kjent for å ha meninger om spill og da spesielt PC spill. Viss det er noen du skal sjekke ut om et spill er bra eller ikke er det han. Dog dette er en sponset visning, men de har ikke noen munnkurv eller noe i den dure, noe som beviser at de har tro på produktet sitt. Endret 7. februar 2012 av Zimmerh 1 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja, det ser ikke så verst ut. Hmm. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Er interessert i dette, men er usikker på om det er noe for meg. Hva gjør KoA som andre spill ikke gjør? For eksempel spiller jeg Star Wars: Old Republic litt mer enn hva som er sunt, og veldig mye ser solo. Hvorfor bør jeg bytte til KoA i stedet? Og btw dumt spørsmål her, men kan man spille som dame? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Du slipper folk, du slipper å bry deg om internet og annet tull. Ja du kan spille som dame. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Takk, skal teste demoen snart. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Problemet er at jeg ikke er ferdig med Skyrim enda =P Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvilke likheter har detta med Dragon Age? Skill hjulet? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det kan rett og slett bli litt langt mellom nye, kule rustninger og annet snop. Ville iallfall vært en velkommen forandring fra DA2s "bedre våpen rundt neste hushjørne"... Var det så mye våpen etc i DA2 da? Bioware fikk vel kritikk for nettopp dette. Spesielt Companions skiftet ikke akkurat rustning for ofte.. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Er lettest å samenligne dette med Fable. Er linære områder(men maaaaaaangen flere) og actionpreget combat. Men så er det og litt likt dragon age med tanke på at det og er veldig linært og du kan velge hva du vil si i dialog. enkelt og greit Fable 2 og 3 slik det burde blitt:P Lenke til kommentar
chilinutt Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Testet demoen for bare noen min siden og jeg satt igjen med en litt likegyldig følelse. Vet ikke helt om jeg likte det eller ikke. Litt som når jeg startet å spille Fable 2 som jeg ikke orket å fullføre pga grusomt repeterende gameplay. Så kan hende jeg kjøper det en gang når det blir dumpet under 100 kr på play, men er ikke noe must da heller. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fable 2 og 3 var gigantiske skuffelser da, gikk igjennom hele fable 2 uten å dø en gang. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvor lenge spilte du, chilinutt? Jeg likte ikke det første kvarteret noe særlig, men etter det begynte det å bli morsomt likevel. Kom til den første byen og skulle lete etter noen antiloper for å lokke frem et troll, men demoen kræsja etter det. Da hadde jeg fått advarsel om at det bare var tyve minutter igjen av demoen lenge før, så kan ha vært at tiden gikk ut. Førsteinntrykket mitt var at det var kjedelige saker, med en grafisk stil jeg ikke liker, tungvindte menyer (er det ikke en hurtigtast for kart på PS3?) og irriterende slossing. Men etter at jeg begynte å sette meg mer inn i det etter å ha spilt en stund begynte jeg å like det, og en stund vurderte jeg faktisk om jeg skulle kjøpe det likevel. Men etter å ha spilt enda lengre begynner kampene å bli irriterene, og det er alt for tungvindte menyer for min smak. Det er så mange spill som gjør det bedre at jeg ikke godtar å gå tilbake til det som var standard for ti år siden. Jeg sier selvsagt ikke at det er et dårlig spill, og kanskje jeg kommer til å kjøpe det en dag. Men det blir ikke ved launch. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 TB skal streame fra dette spillet i dag, i tillegg til mange andre. Verdt å få med seg om du ikke er helt sikker på om det er noe for deg. Starter klokka 16:00http://www.twitch.tv/totalbiscuit Day9 og Felicia Day streamer live nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er det noe death penalty her på noe som helst vist? I demoen kunne jeg respawne der jeg døde uten problem, og jeg fikk faktisk full helse når jeg våknet. Kamper ble kjedelige fordi jeg døde, våknet opp og fortsatte kampen som om ingenting var skjedd. Hva er vitsen da? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fable 2 og 3 var gigantiske skuffelser da, gikk igjennom hele fable 2 uten å dø en gang. Ja...enig! er derfor jeg sa at KOA er slik fable 2 og 3 BURDE vert! Og ja demoen var litt enkel osv men det er jo tross alt en demo og bare ca 1% av spillet:P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er det noe death penalty her på noe som helst vist? I demoen kunne jeg respawne der jeg døde uten problem, og jeg fikk faktisk full helse når jeg våknet. Kamper ble kjedelige fordi jeg døde, våknet opp og fortsatte kampen som om ingenting var skjedd. Hva er vitsen da? Veit ikke om jeg har gjort noe. Men jeg daua en gang (tabbe), da måtte jeg loade på nytt. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Begynner ikke med et nytt stort RPG nå rett før Risen 2 kommer, så dette blir nok ikke spilt. Hvis jeg da ikke plukker det opp på salg en gang sent på året når Risen 2 har vært rundet noen ganger. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Er det noe death penalty her på noe som helst vist? I demoen kunne jeg respawne der jeg døde uten problem, og jeg fikk faktisk full helse når jeg våknet. Kamper ble kjedelige fordi jeg døde, våknet opp og fortsatte kampen som om ingenting var skjedd. Hva er vitsen da? Dævver du så må du loade sist savegame. Så det er opp til deg hvor mye "penalty" det blir. Har ikke testet å lagre i combat. Hvor lenge spilte du, chilinutt? Jeg likte ikke det første kvarteret noe særlig, men etter det begynte det å bli morsomt likevel. Kom til den første byen og skulle lete etter noen antiloper for å lokke frem et troll, men demoen kræsja etter det. Da hadde jeg fått advarsel om at det bare var tyve minutter igjen av demoen lenge før, så kan ha vært at tiden gikk ut. Førsteinntrykket mitt var at det var kjedelige saker, med en grafisk stil jeg ikke liker, tungvindte menyer (er det ikke en hurtigtast for kart på PS3?) og irriterende slossing. Men etter at jeg begynte å sette meg mer inn i det etter å ha spilt en stund begynte jeg å like det, og en stund vurderte jeg faktisk om jeg skulle kjøpe det likevel. Men etter å ha spilt enda lengre begynner kampene å bli irriterene, og det er alt for tungvindte menyer for min smak. Det er så mange spill som gjør det bedre at jeg ikke godtar å gå tilbake til det som var standard for ti år siden. Jeg sier selvsagt ikke at det er et dårlig spill, og kanskje jeg kommer til å kjøpe det en dag. Men det blir ikke ved launch. Veit ikke med demoen, men i fullversjonen (valgte å kjøpe til xbox) så er back knappen hurtigtasten til kartet. Blir meget overrasket dersom ikke select knappen gjør det tilsvarende til ps3. Jeg digger kampsystemet foreløpig. Spiller som mage med staff (nærkamp) og scepter som long range våpen. Spillet virker simpelt men har litt mer dybde enn man skulle tro - Fant denne tråden om combosystemet på gamefaqs: http://www.gamefaqs.com/boards/991143-kingdoms-of-amalur-reckoning/61873115 Er opp til ørene i quests (har spilt 4 timer og omtrent ikke rørt mainquess) og såvidt kommet igang med crafting (blacksmithing brukes til å lage alt av utstyr bortsett fra gems som går til sockets) Må si jeg liker craftingsystemet - hvordan man setter sammen komponentene får å få frem de egenskapene man vil ha i våpenet. Angrer overhodet ikke på at det ble forhåndsbestilt og vil legge til at caster har aldri vært så kult å spille før. La ned 120 timer i Skyrim men nå tror jeg ikke at jeg skal spille det på en stund. Får en god grad av utforsking med KoA og jeg foretrekker dette combatsystemet mye mer. Er sammenlignbart med ninja gaiden og god of war med kamera man styrer selv. Nå gidder jeg ikke skrive mer, annet enn at jeg bestemte meg for å ikke kjøpe det da jeg testet demoen, til jeg fant ut hvordan kampsystemet utvikler seg sammen med karakteren. Endret 8. februar 2012 av Alex-Blackhand Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er det noe death penalty her på noe som helst vist? I demoen kunne jeg respawne der jeg døde uten problem, og jeg fikk faktisk full helse når jeg våknet. Kamper ble kjedelige fordi jeg døde, våknet opp og fortsatte kampen som om ingenting var skjedd. Hva er vitsen da? Dævver du så må du loade sist savegame. Så det er opp til deg hvor mye "penalty" det blir. Har ikke testet å lagre i combat. Da må det være en bug i demoen. Jeg døde i kamp, valge "Respawn" eller noe sånt og våknet opp igjen der jeg døde uten noe som helst penalty. Trengte ikke å loade noe som helst. Jeg trengte ikke engang vente før jeg våknet opp igjen. Dette skjedde alle seks, syv gangene jeg døde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå