surfturf Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hva er forskjellen på firmware og software? Hvor ofte kommer det ut ny firmware/ software? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ny software kommer ut hver gang produsenten lager en ny (Med andre ord er det ingen fast periode mellom hver gang det kommer ny software ) Lenke til kommentar
mascot Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Firmware kommer da heller ikke ved faste intervaler. Firmware er oppgradering av telefonen. Noen sier software isteden. Jeg oppfatter software som tilleggsprogrammer. Er vel ingen klar definisjon på dette... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Firmware er selve opperativsystemet til mobilen hvis man kan kalle det det. Oppgraderte formware kommer ut når produsentene selv mener den nye firmware'en har så mange oppgraderinger at det er verdt å ta seg bryet å oppgradere mobilen. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kan man på noen måte finne ut hvilken sw man har uten å sende den inn til service? Har sett at på nyere T610er står det MMS isteden for Bilde og den virker mye raskere( det er software det ike sant?) Lenke til kommentar
mascot Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ja, med nyere firmware går det raskere + noen andre småting. Nyeste firmware er: R1L013 joystick right] [star] [joystick left] [joystick left] [star] [joystick left] [star] Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Skulle gjerne hatt den gitt. Men hvor i trondheim(eller i nærheten) kan jeg oppdatere/flashe t610 min??? Lenke til kommentar
mascot Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 søk på sidene til sony ericsson etter nærmeste forhandlere. Så ringer du til de forskjellige å spør. det er gratis med firmware oppgradering i garantitiden. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 det ser ut som det ville ha blitt mye enklere at noen kunne dele litt info spør du meg. Men hvis ingen gidder å tipse en gang så bare drit i det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå