NeEeO Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hei, jeg jg skulle bruke plate i overkjeven.. Mn jg er usikker på om det er riktig måte jeg har tatt på, og fordi at jg klarer ikke å snakke rent.. Klarer ikke å si lyder som S.. Osv. Skal man ha den plastikken til platen på insidens av fortennene? Det og mens det jernet som ligner regulering på utside.? . Btw har nettopp tatt av regulering. Beklager skrivefeil, og skrevet fra mob Endret 7. februar 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Virker ikke som du har samme patent som jeg hadde for ti år siden men du trenger ikke snakke mens du sover vel, så det er nok normalt. Bare viktig å ha den på, ellers går det ikke lenge før den ikke passer og du må få støpt en ny Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 DDet står jg skal ha den på hele døgnet, og bare ta av når spise eller Pusse.. Jg har store problemer med å snakke, det er veldig vanskelig å snakke med den på.. Spesielt på skolen, og klarer ikke å si. Mange ord.. Derfor må folk si "hva? " hele tida.. Det er ikke vanskelig å forstå hva jg sier Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) åja, men det er nok bare tilvenning hvis du nettop har fått den. Ta et bilde så kan vi si om den ser ut til å være riktig på ^^ evt kan du ringe tannlegen og spørre om det er krise om du har den av på skolen, husk ihvertfall at det er i begynnelsen det er viktigst og tennene beveger seg lettest. så får du vurdere om det er best å ha fine tenner resten av livet, eller slippe å si ting to ganger på skolen i noen uker hvis the dentist sier du må ha den på hele dagen. jeg _hater_ den skjeve hjørnetannen jeg sannsynligvis fikk pga slacking med platen =D Endret 8. februar 2012 av Fanboi Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Bare forklar problemet ditt til vedkommende som du snakker med og hvis han ikke forstår ditt problem så har han ett problem! Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Bare forklar problemet ditt til vedkommende som du snakker med og hvis han ikke forstår ditt problem så har han ett problem! vel talt Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Høres ut som at den sitter riktig i munnen. Det er nok, som det allerede har blitt sagt, snakk om tilvenning. Jeg hadde også en sånn plate i munnen etter å ha tatt av reguleringa for mange år siden, og det tok nok en liten dag eller to før jeg klarte å snakke helt tydelig igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå