LilleJonny Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei. Skal kjøpe 2 stykk 120mm eller 140mm vifter til kabinettet mitt. Er det noen som kan anbefale noe her? Gjerne stillegående vifter som transporterer mye luft på lav rpm... Takk! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Mist 120mm er det jeg hovedsaklig bruker Gode som gull. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er ute etter noen nye vifter til kabinettet mitt jeg også. Noen tips til 120mm og 200mm vifter, som er stillegående og har god lufstrømning? Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mist-viftene til Microplex og Noctua-viftene som du får hos ymse leverandører, er veldig bra. Papst er en gammel traver som leverer veldig stillegående vifter også. Gå etter antall decibel og cfm. Lav dB og høy cfm sier gjerne litt om hvor effektiv viftene er. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har gode erfaringer med Akasa Viper 120mm Vifte fra Komplett. Xigmatek Viftene skal også være et godt kjøp til en billig penge. Om du har innebygd viftekontroller så er det ikke vits å gå for Noctua, da burde du gå for SCYTHE GENTLE TYPHOON som har helt rå ytelse, men dette koster og de finnes bare i 120mm. Hvis du skal velge mellom 120mm og 140mm, så er det et lett valg. Bruk så store vifter du kan. Dette gir høyere effekt og mindre støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå