AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har kun møtte henne en gang, og det er 2 år siden. Har ikke sett henne siden, men vi har hatt relativt god kontakt det siste året. Nå har hun flyttet hjem igjen, for noen måneder siden. Idag fikk jeg ei melding på telefonen der hun spurte om jeg ville møte henne ved bussen etter jobben sin. Hun ville møte meg klokka 14:45 og bussen går 10 minutter senere. Jeg fant på en "hvit løgn" og sa at jeg måtte på et viktigt møte...Men i virkeligheten så var dette møtet ferdig en time FØR jeg skulle møte henne. Jeg tør rett og slett ikke, vet ikke hvordan jeg skal opptre osv... Og hun ble litt lei seg da jeg sa at jeg ikke kunne komme Hva skal jeg gjøre, om jeg så bare møter henne i 10 minutter? Jeg er en gutt/mann på 20 år og hun er 18. Takk Postet av anonym: dab8c195eeb4f36343e98db3831dd9ab Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hva er det værste som kan skje hvis du møter henne? 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Hva er det værste som kan skje hvis du møter henne? Ærlig talt så vet jeg ikke...Men jeg har foranderet meg en del siden sist. + At jeg har et rykte på meg om å være alkoholiker, og det vet jenta også. Det kansje jeg er, men det er IKKE det denne diskusjonen skal gå ut på. Dette kanskje ikke er av betydelse, men jeg er litt forelsket i jenta. Og det vet hun, for det har jeg sagt over både telefon og SMS. Trådstarter Postet av anonym: dab8c195eeb4f36343e98db3831dd9ab Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Helt klart at hun vil ha sex Du skulle gått for det møtet. For å være litt mer seriøs, du skulle gått for det møtet Men tviler på du har brent alle broer enda, om du liker hun enda så må du ta steget. Møt opp , vær deg selv. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Om du fikk valget mellom: 1: Fortelle jenta at du liker henne 2: Gjøre noe som indirekte indikerer at du liker henne Hvilket ville du valgt? Velger du nummer 1, så skjer følgende: * Hun vet at du er på tuppa etter henne, dermed har hun deg rundt lillefingeren og kan sette deg på andre prioritetslista (eller satt på vent foran en annen) * Jakten er borte, ikke interessant lengre * Du legger et bånd på deg selv, nå kan du ikke lengre spille hard to get, nå er du bundet til å bare spille EN vei hele tiden. Velger du nummer 2 så skjer følgende: * Dine handlinger er bevis at du virkelig liker henne * Du lærer henne å vise dine følelser gjennom handlinger, om du lærer henne opp i ord, må du hele tiden mate henne med pene ord, lær henne opp fra første minutt at du elsker henne i handling * Du er ikke bundet av dine egne ord, du kan fremdeles spille hard to get * Selv om hun føler på kroppen at du liker henne, så vil hun ikke være absolutt sikker, og det kan være positivt 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Helt klart at hun vil ha sex Du skulle gått for det møtet. For å være litt mer seriøs, du skulle gått for det møtet Men tviler på du har brent alle broer enda, om du liker hun enda så må du ta steget. Møt opp , vær deg selv. Har neppe brent alle broer enda, som du sier. Jeg var jo på et viktig møte, men dette møtet sa jeg var på et annet tidspunkt enn det egentlig var. Så hun tror fortsatt at jeg har vært på det møtet. Jeg tror faen meg jeg skal ta det store steget å møte henne...Men hvem skal ta kontakt? Dersom hun ikke spør flera ganger, skal jeg spørre da? Eller kan det virke for innpåslitende? Og skal jeg si sannheten, at jeg fant på en annen tid for møtet jeg var på, på grunn av at jeg ikke turte å møte henne? Trådstarter Postet av anonym: dab8c195eeb4f36343e98db3831dd9ab Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Jeg må virkelig si det forundrer meg at du ikke møtte henne. Hva skulle skjedd? I beste fall: Du blir med henne på bussen, hjem og har sex. I værste fall: Eh.. hun ler av deg fordi du møtte opp og det var bare en spøk? Jeg vet virkelig ikke. Det store steget? Ro deg ned - du møter bare en person, en helt vanlig handling altså. Spør om å møte henne på et casual sted. En cafê er fint da du er i sosiale omgivelser og det kan ta bort en del press. Si for all del ikke sannheten. Det kan bli et morsomt moment å ta i bryllupstalen. Endret 7. februar 2012 av Jofred Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Det store steget? Ro deg ned - du møter bare en person, en helt vanlig handling altså. Spør om å møte henne på et casual sted. En cafê er fint da du er i sosiale omgivelser og det kan ta bort en del press. Si for all del ikke sannheten. Det kan bli et morsomt moment å ta i bryllupstalen. Høres ut som en god ide. Og det morsomme med dette er at hun jobber på en cafê, cirka 500 meter unna leiligheita mi, og hun går på og av bussen rett ved siden av cafê'en også. Jeg bor bare et par minutters gangtur unna med andre ord. Trådstarter Postet av anonym: dab8c195eeb4f36343e98db3831dd9ab Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Nå skal ikke jeg si at det ikke er en god plan, men her er mine to grunner til at jeg ikke ville valgt den cafêen. Vanligvis jobber hun der, det er med andre ord ikke et sted hun forbinder med å slappe av. Kanskje kjenner hun mange av de som er innom(både de hun jobber med og kunder) noe som kan ødelegge praten litt dersom hun er litt sjenert. Lykke til uansett - det er bare en så "big deal" som du gjør det til. Endret 7. februar 2012 av Jofred 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Enig med alle andre. Du skulle møtt henne. Du sier du ikke vet hvordan du skal oppføre deg? Feil tankegang. Du skal ikke tenke på hvordan du oppfører deg. Alltid vær deg selv med jenter, selv om du mener at du ikke oppfører deg "korrekt" så drit i det. Vær deg selv. Hadde du møtt henne og den alkoholismen hadde kommet opp som samtale emne kan du si at hun er *sett inn bynavn* sin gossip girl. Da har du deflektert hennes kommentar ved å "mobbe" henne isteden. MEN! Før du gjør NOE SOM HELST: SLUTT Å DRIKK! Seriøst. SLUTT Å DRIKK. INGENTING godt kommer ut av alkohol. Har vært på nippet til alkoholisme selv før, etter jeg begynte å gå på byen edru har jeg det hundre ganger så fett og får meg MYE mer jenter. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Seriøst. SLUTT Å DRIKK. INGENTING godt kommer ut av alkohol. Har vært på nippet til alkoholisme selv før, etter jeg begynte å gå på byen edru har jeg det hundre ganger så fett og får meg MYE mer jenter. LOL! En alkoholiker er en person som ikke rører alkohol. Selv drikker jeg en flaske vin hver dag, og er ikke alkoholiker. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Seriøst. SLUTT Å DRIKK. INGENTING godt kommer ut av alkohol. Har vært på nippet til alkoholisme selv før, etter jeg begynte å gå på byen edru har jeg det hundre ganger så fett og får meg MYE mer jenter. LOL! En alkoholiker er en person som ikke rører alkohol. Selv drikker jeg en flaske vin hver dag, og er ikke alkoholiker. This post makes no sense... 3 Lenke til kommentar
valentino Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Seriøst. SLUTT Å DRIKK. INGENTING godt kommer ut av alkohol. Har vært på nippet til alkoholisme selv før, etter jeg begynte å gå på byen edru har jeg det hundre ganger så fett og får meg MYE mer jenter. LOL! En alkoholiker er en person som ikke rører alkohol. Selv drikker jeg en flaske vin hver dag, og er ikke alkoholiker. This post makes no sense... joda. Det er veldig logisk. Den som drikker har enda ikke erkjent sitt problem, og vil nekte for å være alkoholiker. Etter at de innser og innrømmer at de er alkoholikere har de en tendens til å bli tørrlagt. 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Seriøst. SLUTT Å DRIKK. INGENTING godt kommer ut av alkohol. Har vært på nippet til alkoholisme selv før, etter jeg begynte å gå på byen edru har jeg det hundre ganger så fett og får meg MYE mer jenter. LOL! En alkoholiker er en person som ikke rører alkohol. Selv drikker jeg en flaske vin hver dag, og er ikke alkoholiker. This post makes no sense... joda. Det er veldig logisk. Den som drikker har enda ikke erkjent sitt problem, og vil nekte for å være alkoholiker. Etter at de innser og innrømmer at de er alkoholikere har de en tendens til å bli tørrlagt. Ser ikke noen grunn til å ikke drikke god drikke. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ser heller ingen grunn til det, men en flaske vin hver dag er nok litt i overkant. Men skal ikke blande meg inn i det. Uansett så nevner OP at han har hatt problemer med alkohol og han følte det kunne bli et kjipt samtaleemne. LOL! En alkoholiker er en person som ikke rører alkohol. Selv drikker jeg en flaske vin hver dag, og er ikke alkoholiker. By the way så er en alkoholiker en person som er avhengig av alkohol, ikke en som ikke rører det. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Helt klart at hun vil ha sex Du skulle gått for det møtet. For å være litt mer seriøs, du skulle gått for det møtet Men tviler på du har brent alle broer enda, om du liker hun enda så må du ta steget. Møt opp , vær deg selv. Det han sa! Var også redd for å treffe ei jente engang. Men endte med at jeg møtte hun. Visste heller ikke hva jeg skulle snakke om, men det er sånn som oftest faller naturlig inn, altså et samtale tema. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ser heller ingen grunn til det, men en flaske vin hver dag er nok litt i overkant. Men skal ikke blande meg inn i det. Uansett så nevner OP at han har hatt problemer med alkohol og han følte det kunne bli et kjipt samtaleemne. LOL! En alkoholiker er en person som ikke rører alkohol. Selv drikker jeg en flaske vin hver dag, og er ikke alkoholiker. By the way så er en alkoholiker en person som er avhengig av alkohol, ikke en som ikke rører det. Feil! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ser heller ingen grunn til det, men en flaske vin hver dag er nok litt i overkant. Men skal ikke blande meg inn i det. Uansett så nevner OP at han har hatt problemer med alkohol og han følte det kunne bli et kjipt samtaleemne. LOL! En alkoholiker er en person som ikke rører alkohol. Selv drikker jeg en flaske vin hver dag, og er ikke alkoholiker. By the way så er en alkoholiker en person som er avhengig av alkohol, ikke en som ikke rører det. Feil! Da kan du kanskje forklare denne? http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=alkoholiker&begge=+&ordbok=nynorsk alkoho'liker m2 person med sykelig trang til alkohol, alkoholist En avholdsmann er en som ikke drikker. En alkoholiker er en som drikker for mye, og klarer ikke å slutte. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg skjønner ikke helt hva Theodore prøver å si heller. Ville gjerne likt å høre hans forklaring på hva en alkoholiker er ^^ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Takk for alle svar hittils. Har ennå ikke møtt henne, men hun sendte meg flere meldinger på telefonen for 4-5 dager siden om at jeg skulle møte henne. Nå har jeg sjangsen! tenkte jeg. Dusjet kvelden før og tok på meg litt penere klær enn jeg normalt bruker. Men noen timer før møtet som kom det ei melding fra henne "jeg er syk, så det får bli annen gang. Faen " sto det i meldinga. Om dette var for å lure meg vet jeg ikke...Jeg er pessimist og tror alltid det værste. TRÅDSTARTER Postet av anonym: dab8c195eeb4f36343e98db3831dd9ab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå