jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 ART Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=CCpzUWEOPEk&feature=related Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 jo, dette var noe helt annet.... spennende abstraksjon med skarpe farger. liker dette. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 jo, dette var noe helt annet.... spennende abstraksjon med skarpe farger. liker dette. Tusen takk,smil og takk for din ærlige komentar her sist oxo...,ja jeg liker nå dette mye bedre selv kunne til og med hatt det på min vegg.... så det var hyggelig du likte det...ligger noen timer bak det som her er gjort her i dag håper jeg det blir opphold og at jeg får prøvet meg på full månen ..ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja dette var bra kunst jeg ville hatt i kabinen... bra jobba jeanett Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Ja dette var bra kunst jeg ville hatt i kabinen... bra jobba jeanett tusen takk.. må jeg snart få se et bilde av deg oxo.god natt,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg