Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har sett utallige kort-filmer som handler om samme tema. Uansett hva du gjør eller sier kommer hun til å kaste seg over deg og ta deg på kontoret. Hvor er kontoret plassert på kroppen? Jeg ville heller bli tatt på stumpen, men det er nå meg da ... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Hahahha! Ler meg ihjel! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 kan du ikke heller spørre om hun vil ta en kaffe i lunsjen med deg en dag? mye bedre start på et forhold, uansett type. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Nittutt, som jeg sa, hun er en venn av meg, hun er gift, det er ikke romantikk i bildet, det er bare vennskap. Jeg skjønner ikke hvorfor halve tråden snakker om romantikk når jeg snakker om et vennskap. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Ja, jeg sa uansett type forhold Det er da lov å ta en kaffe med en gift dame? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Ikke lur deg selv. Ingen mannfolk bruker så mye tid og energi på å lure på om en handling er sømmelig eller ikke. I det øyeblikket man lurer på om det passer seg så bør man ha selvinnsikt nok til å forstå at det er noe mer enn vennskap man har i tankene. Og det er det ingenting galt med. Men ikke bløff deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå