Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Freake ut av dette?


Anbefalte innlegg

Det er en kvinne jeg kjenner, har kjent henne i 1 år, når jeg sier "kjenner" så mener jeg at vi har profesjonell kontakt gjennom jobben, og dvs vi møtes ikke på fritiden, men vi har bare kontakt gjennom jobben, og vi liker hverandre ekstremt godt, jeg tror jeg har rett i å si at vi har et spesielt vennskap.

 

Spørsmålet mitt er, jeg vet ingenting om hennes personlige opplysninger, hun tror heller ikke at jeg har noen personlige opplysninger om henne, men jeg har klart å fiske ut bursdagsdatoen hennes. Er det noen jenter her på forumet som kan fortelle meg om hun muligens vil freake ut hvis hun får blomster levert på jobben på bursdagen hennes, vil hun freake ut om hun ser at jeg vet fødselsdatoen hennes? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun vil tro du er en stalker, og det neste som skjer er at dere "tilfeldigvis" treffer på hverandre når dere er ute..

 

Blomster forbeholder jeg kun til kjæreste. Ikke jenter som jeg tilfeldigvis har møtt når jeg har jobbet.

 

Men nå er jeg gutt, så kan hende jenter ser helt annerledes på det.

Lenke til kommentar

Dj_Evelen: Hvordan klarte du å finne akkurat den bursdagsblomsten jeg skulle gi henne? Nøyaktig den der jo. :!:

 

Forresten jeg VET at hun er gift, så det er ikke et spørsmål om det, som jeg sa, det er vennskap mellom oss og blomstene er bursdagsblomster, bursdagsblomster har en spesiell sammensetning, ingenting romantisk ved det, bare bursdagsblomster.

 

Men mulig jeg står over, det kan bli litt for dumt.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

Syns ikke du skal gi henne blomster. Gå heller bort til henne og gratuler henne med dagen, det holder i massevis! Damen er gift, og det blir bare kleint for både henne og deg.

Jeg har bestemt meg for å ikke gjøre det. Det fins lettere metoder å glede en person på enn å lage til noe som muligens kan virke mer frustrerende enn gledende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...