HrMetics Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Har et par vinterstøvler som jeg har brukt i en 4-5 måneder nå. Men nå har de begynt å knirke. Utrolig irriterende, iallfall på lesesalen. Er det noe jeg kan gjøre? Kan jeg for eksempel legge dem i ovnen på 50 grader? Da skulle vel fuktigheten ha gått ut etter noen timer, heh... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 What the? Hvilke sko? Og sko kan jo knirke selv om de er knusktørr. Har du aldri gått i et par Vans? De kan jo få seg en forferdelig knirkeperiode, selv på den tørreste sommeren. Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Brune boots i skinn. Det er jo en grunn til at de begynner å knirke. Har blitt fortalt at det er trengt inn noe fuktighet i sålen. De var helt lydløse fram til for noen uker siden. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 Hvilken såle? Hvis du tror det er fukt i sålen som gjør det må du vel bare tørke skoene. Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Det er gummisålen som er under skoen. Yttersålen, eller hva man nå kaller det. Skoene kan stå inne i mange dager de, tørre, men de knirker for det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Aldri varm opp skinnsko. Varmen vil tørke ut skinnet og det vil lettere bli sprekker. Lenke til kommentar
HrMetics Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Ja, jeg skjønte vel egentlig at det ikke ville være så lurt. Men derfor lagde jeg tråden for å finne ut hva jeg kunne gjøre! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Vel, hvis du absolutt tror det er fuktighet får du bare la dem stå i en uke eller noe deromkring på et svalt, tørt sted. Jeg har på en del sko (dog ikke boots) merket at skoene en periode knirker før de går seg inn. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Hvis det er fuktighet i sålen, så vil du høre slurpelyder når du tråkker. Hvis det knirker så er det noe annet som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå