stukeren Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 noen tips på hva jeg kan gravere på zippolighteren min? gjerne noe jævlei eller skittent mine forslag: 49% son of a bitch 51%motherfucker Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 "Jeg røyker, hva så? Det er førstemann i mål er det ikke?" Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) EDIT Endret 6. februar 2012 av Philip moe lauritzen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) (Fra Pulp Fiction) Det ser bra ut for folk i din alder, samtidig funker det når du blir litt eldre siden det er litt "smart" og de fleste vil forstå referansen. Endret 12. februar 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Haha, den var festelig, men er det noen som veit hvor jeg kan få tak i lighterveske? Jeg har spurt på den lokale statoilen uten hell, skal spørre på coop i mårra! Noen andre forslag? Jeg bor nærme et sted som heter bauhaus, og innholdet i lighterveske er naphta, tror dere at de selger dette der? ( bauhaus er en "hardware store" med sikkert 150 annsatte minst!) Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) For dere som har lest Preacher. Endret 12. februar 2012 av Chuck Finley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå