Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan spille av musikk i Ford Mondeo 2008 modell via Spotify?

Vygotsky

Anbefalte innlegg

Heihei, jeg får snart lappen og kommer da til å bruke bilen til faren min en gang iblant, men jeg lurer da på hvordan jeg kan spille av musikk i bilen med Spotify, jeg prøvde Bluetooth, men det funket ikke, kan godt hende jeg gjorde det feil. Jeg har lett og har ikke funnet en ingang for AUX, noen har god peiling på dette?

Jeg har en HTC mobil så det er ikke snakk om Ipod.

Har prøvd i en god stund og finne ut av dette, men kommer ingen vei! Hadde satt stor pris på hjelp!

Det er en Ford Mondeo 2008 titanium x modell det er snakk om, med omtrent alt av utstyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis HTC'en har en standard hodetelefonutgang, så kan du bruke en enkel FM-sender som dette:

http://www.dealextreme.com/p/full-range-fm-transmitter-mp3-player-with-usb-port-sd-slot-and-ir-remote-controller-12753

Takker, hørt at disse fm senderne har noe dårligere lyd, men er det noe merkbart? eller er det bare hvis du virkelig hører etter?

Bluetooth er førstevalget, med AUX etter det, noen med erfaring med disse?

Lenke til kommentar

Har en sånn fm sender selv og syns lyden er helt grei :)

Lyden er piece of shit.

Uansett FM-sender, det blir ikke bra.

Heihei, jeg får snart lappen og kommer da til å bruke bilen til faren min en gang iblant, men jeg lurer da på hvordan jeg kan spille av musikk i bilen med Spotify, jeg prøvde Bluetooth, men det funket ikke, kan godt hende jeg gjorde det feil. Jeg har lett og har ikke funnet en ingang for AUX, noen har god peiling på dette?

Har prøvd i en god stund og finne ut av dette, men kommer ingen vei! Hadde satt stor pris på hjelp!

Det er en Ford Mondeo 2008 titanium x modell det er snakk om, med omtrent alt av utstyr.

Heisann! AUX'en skal ligge i hanskerommet eller oppi armeleneren.

Heisann! AUX'en skal ligge i hanskerommet eller oppi armeleneren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom BlueTooth i bilen støtter A2DP, skal dette fungere også over BT (det gjorde det på min gamle HTC). AUX er enklest og best dersom det finnes. FM-sendere funker ikke så bra, og er derfor siste utvei.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...