Vygotsky Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Heihei, jeg får snart lappen og kommer da til å bruke bilen til faren min en gang iblant, men jeg lurer da på hvordan jeg kan spille av musikk i bilen med Spotify, jeg prøvde Bluetooth, men det funket ikke, kan godt hende jeg gjorde det feil. Jeg har lett og har ikke funnet en ingang for AUX, noen har god peiling på dette? Jeg har en HTC mobil så det er ikke snakk om Ipod. Har prøvd i en god stund og finne ut av dette, men kommer ingen vei! Hadde satt stor pris på hjelp! Det er en Ford Mondeo 2008 titanium x modell det er snakk om, med omtrent alt av utstyr. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvis HTC'en har en standard hodetelefonutgang, så kan du bruke en enkel FM-sender som dette: http://www.dealextreme.com/p/full-range-fm-transmitter-mp3-player-with-usb-port-sd-slot-and-ir-remote-controller-12753 Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Hvis HTC'en har en standard hodetelefonutgang, så kan du bruke en enkel FM-sender som dette: http://www.dealextreme.com/p/full-range-fm-transmitter-mp3-player-with-usb-port-sd-slot-and-ir-remote-controller-12753 Takker, hørt at disse fm senderne har noe dårligere lyd, men er det noe merkbart? eller er det bare hvis du virkelig hører etter? Bluetooth er førstevalget, med AUX etter det, noen med erfaring med disse? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har en sånn fm sender selv og syns lyden er helt grei Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 fm-sender suger.... Har du sett i hanskerommet, om det er aux der? Hvis ikke så må du finne ut hvilken spiller som sitter i bilen, så kan vi finne en overgang til deg Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har en sånn fm sender selv og syns lyden er helt grei Lyden er piece of shit. Uansett FM-sender, det blir ikke bra. Heihei, jeg får snart lappen og kommer da til å bruke bilen til faren min en gang iblant, men jeg lurer da på hvordan jeg kan spille av musikk i bilen med Spotify, jeg prøvde Bluetooth, men det funket ikke, kan godt hende jeg gjorde det feil. Jeg har lett og har ikke funnet en ingang for AUX, noen har god peiling på dette? Jeg har en HTC mobil så det er ikke snakk om Ipod. Har prøvd i en god stund og finne ut av dette, men kommer ingen vei! Hadde satt stor pris på hjelp! Det er en Ford Mondeo 2008 titanium x modell det er snakk om, med omtrent alt av utstyr. Heisann! AUX'en skal ligge i hanskerommet eller oppi armeleneren. Heihei, jeg får snart lappen og kommer da til å bruke bilen til faren min en gang iblant, men jeg lurer da på hvordan jeg kan spille av musikk i bilen med Spotify, jeg prøvde Bluetooth, men det funket ikke, kan godt hende jeg gjorde det feil. Jeg har lett og har ikke funnet en ingang for AUX, noen har god peiling på dette? Jeg har en HTC mobil så det er ikke snakk om Ipod. Har prøvd i en god stund og finne ut av dette, men kommer ingen vei! Hadde satt stor pris på hjelp! Det er en Ford Mondeo 2008 titanium x modell det er snakk om, med omtrent alt av utstyr. Heisann! AUX'en skal ligge i hanskerommet eller oppi armeleneren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Dersom BlueTooth i bilen støtter A2DP, skal dette fungere også over BT (det gjorde det på min gamle HTC). AUX er enklest og best dersom det finnes. FM-sendere funker ikke så bra, og er derfor siste utvei. Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Okay, lest gjennom postene nå og skal sjekke etter AUX kabel på de foreslåtte stedene! Skal også se om jeg finner ut hvilken spiller vi har. (Pappa sin bil og han er rimelig elendig på alt med elektronikk og han visste ikke ) Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Har lett etter en AUX kabel nå og Pappa sier det ikke er noen. Det synes jeg er ganske rart siden det er en relativt ny bil (08). Får sjekke litt nøyere eller nøye meg med Fm sender Endret 8. februar 2012 av The_Rp Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det er ikke sikkert du må ty til fm-sender forde, det finnes muligens en overgang du kan koble til bak på spilleren. Send en mail med bilde av spilleren, til transmedia.no, så får du svar på hva du trenger Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 På gps skjermen i bilen så står det på siden CD/AUX så da er det vel AUX ledning input eller kabel der et sted, bare finner ikke hvor! Noen forslag til hvor disse kan være ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Brukerhåndboken er et greit sted å begynne. Hanskerommet, midtkonsollen eller midtarmlenet, kanskje? Lenke til kommentar
NullettNull Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) AUX gir best lyd, men fmsender er også helt greit. Skal du kjøpe fmsender ville jeg ikke kjøpt den aller billigste, men dyr må den heller ikke være. Har denne i bilen selv. Funker bra nok. Endret 8. september 2012 av NullettNull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå