_FnX_ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Noe merkelig skjedde med meg akkurat.. Mobilen min, en Nokia 7250i, ville plutselig ha en begrensningskode ?????? (Jeg holdt på med en datakabel og prøvde å få kontakt med PC'en min, om det har noen betydning..) Jeg aner ikke hva dette er, og prøvde med min vanlige PIN-kode, etter det bare skrudde jeg av telefonen, og når jeg skrudde på igjen viser det "Contact Service"..har og prøvd å ta ut batteri og sim-kort, for så å sette det inn igjen. Hjelp.. Lenke til kommentar
Fortius Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ta kontakt med leverandøren av SIM kortet, be dem sende et nytt. Noen dager senere får du en konvolutt med nye SIM koder, senere så kommer selve SIM kortet. Kjenner ikke telefonen din, eller hva som kan være problemet, men noen ganger trenger man PUK kodene, evnet PIN2 Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Når man får pin-koden sin, så får man og med pin2, og puk1 og puk2... Dessuten er det ikke noe med sim-kortet, det er telefonen. Har selvsagt prøvd å bruke ett annet sim-kort, men det funket ikke. Tar den med på Spaceworld i dag.. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Det ble til at jeg leverte den inn på Tafjord Kommunikasjon her i Ålesund, det var den nærmeste Nokia-service butikken ifølge nokia.no. Leverte den inn for 8 dager siden! Og i dag sa de at den kanskje var ferdig på mandag.. Uff! Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Sat å prøvde å få til Nokia PC Suite, sammen med datakabelen (DKU-5), da plutselig telefonen sier "Telefon begrenset", trykker på "Frigjør", og telefonen ber om en begrensningskode (???) Har aldri hørt om dette, og jeg har aldri satt en begrensningskode.. Noen der ute som har ett fornuftig svar til meg? Sist dette skjedde så var den inne til service i over en uke, vil ikke at det skal skje igjen! Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hør med de som fiksa den hva som var galt. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Har allerede sendt dem en mail, men får vel ikke svar før mandag/tirsdag... De sa de måtte skifte flash og slikt.. Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Ingen svar ennå... Noen som har en mail-adresse til Nokia-support-ting? Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Ligger vel på nokia.no men skal du ha svar fort vil jeg anbefale å ringe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå