mette d jensen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 PORTRETT Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Et herlig portrett, med god utstråling!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Vakker og skjørt uttrykk Men du kunne sikkert fått til et litt mer spennede lys Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Nydelig uttrykk på modellen. Lyset blir jo for flatt. Ser på skyggen under haken at en lyskilde gir for skarp skygge. Der bør lyset gjøres bløtere. Bør nok prøve å justere blitsene i forskjellig styrke for å få frem litt skyggevirkning i ansiktet. Lenke til kommentar
mette d jensen Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Nydelig uttrykk på modellen. Lyset blir jo for flatt. Ser på skyggen under haken at en lyskilde gir for skarp skygge. Der bør lyset gjøres bløtere. Bør nok prøve å justere blitsene i forskjellig styrke for å få frem litt skyggevirkning i ansiktet. skjønner hva du mener. Men jeg er en 15 år gammel jente - så jeg har bare laget meg hjemmestudio - å har ikke.. mange blitser. takk for konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg