sbar8 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) jeg skal bygge gaming pc til rundt 7000-10 000 kr og jeg har allerede laget en deleliste, men jeg vet ikke om de delene er bra sammen. jeg fikk litt hjelp av en venn, men jeg håper at noen kan hjelpe og se litt gjennom delene og kansje finne noen billigere deler som er like gode eller nesten. jeg skal uansett he det kabinettet. og jeg har aldri bygd en pc før jeg legger til en tekstfil med delelisten. takk for eventuell hjelp! byggepc.txt Endret 6. februar 2012 av sbar8 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 dette grafikkortet koster litt mindre og yter bedre ut av voksen (fabrikkoverklokket) harddisken du har valgt er ikke i sortimentet lengre, denne er vel egentlig den samme i7 2600K er ikke nødvendig til gaming, den har en funksjon som kalles hyperthreading, noe som brukes i de aller færreste spill, og hvi spillet støtter det så merker du uansett lite forskjell, denne er like god i spill Lenke til kommentar
sbar8 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 nå har jeg oppdatert delelisten Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 nå har jeg oppdatert delelisten du har satt opp grafikkortet ditt som prosessor Lenke til kommentar
sbar8 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 nå har jeg oppdatert delelisten du har satt opp grafikkortet ditt som prosessor oisann, sånn Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Siden du har ett 10k budsjett synes jeg at du bør ta ett 7950 eller 7970 og prøve og skvise det inn. Lenke til kommentar
sbar8 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 ja vi får se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå