Anonym259235 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg er trådstarter her og jeg mener at det er best å nevne en eller to men jeg har vel ikke noe i mot "topp 10 lister". Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 The Sopranos The Office (orginal versjon) Game of Thrones Føler det er mange serier som like gjerne kunne vært nevnt. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Person of Interest. Fairly Legal. Person of Interest er krim med ny vri. Veldig bra. Har ikke sett noen av disse på norske kanaler. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Game of Thrones Breaking Bad Lenke til kommentar
buddypal Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Ser ikke veldig mye på TV men prøver å følge litt med på noen av favorittseriene mine. -Top Gear -Family Guy -The Simpsons -CSI: Miami -House -Seinfeld Har forøvrig alle sesongene av Venner for Livet på DVD som må bli min all-time favorite. Endret 22. mars 2012 av buddypal Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Supernatural. Eneste serie jeg må få med meg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Vanskelig å velge favoritter, men har noen serier jeg liker veldig godt (i tilfeldig rekkefølge): Boston Legal Breaking Bad House The Sopranos -CSI: Miami 2 Lenke til kommentar
buddypal Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 -CSI: Miami Haha, ser egentlig ikke så mye på det lenger, men var ganske hekta før. Hvis jeg blar gjennom kanalene på TV'n og jeg ser at det er CSI: Miami så setter jeg på det. hehe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvis jeg blar gjennom kanalene på TV'n og jeg ser at det er CSI: Miami så setter jeg på det. hehe Det gjør jeg og, fordi det går i HD, og fordi det som regel ikke noe annet, mer spennende å se på. Men ender ofte opp med å bytte kanal, grunnet skuespillerne, historiene og … egentlig alt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Det gjør jeg og, fordi det går i HD, og fordi det som regel ikke noe annet, mer spennende å se på. Men ender ofte opp med å bytte kanal, grunnet skuespillerne, historiene og … egentlig alt. For ikke å nevne David Caruso og solbrillene hans. Samt de dramatiske onelinerne idet han tar solbrillene av eller på - hvilket i bunn og grunn er hans eneste funksjon i serien. Endret 23. mars 2012 av Vida Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) "I Guess We've Got Our Man" *tar solbriller på* "iiiæææææooOOO!" De greiene? Endret 23. mars 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) "I Guess We've Got Our Man" *tar solbriller på* "iiiæææææooOOO!" De greiene? «The tide is rising and we ... *DRAMATISK KUNSTPAUSE + LAAANGSOMT PÅTAK AV SOLBRILLER* ... have a sinking crime scene.» Endret 23. mars 2012 av Vida 3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Mine favoritter er mange, men det er et par som skiller seg ut og bytter plass på topplisten hele tiden, og mange av dem er for lengst avsluttet. Men noen av dem som forsatt er aktuelle enda er Doctor Who, Being Human, Vampire diaries, Dexter etc... Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Min absolutte favorittserie er Suits, ikke den beste serien jeg har sett da både The Walking Dead og Game of Thrones til tider er bedre, men det er noe med Suits som gjør at jeg liker den og for øyeblikket ser første sesong for tredje gang, noe jeg ikke har gjort med noen annen serie. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 "I Guess We've Got Our Man" *tar solbriller på* "iiiæææææooOOO!" De greiene? «The tide is rising and we ... *DRAMATISK KUNSTPAUSE + LAAANGSOMT PÅTAK AV SOLBRILLER* ... have a sinking crime scene.» "I just found out that these..." *dramatisk kunstpause og setter på seg rosa, hjerteformede solbriller* "... are not my sunglasses." Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Seinfeld - fordi jeg kjenner meg igjen i alt Cosmo & Co går igjennom. 3 Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Desperate Housewives, Seinfeld og Dragon Ball hvis det er lov å ta med anime-serier. Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nylig avsluttede Lillyhammer på NRK var nå en særdeles flott serie... Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 The Wire The Sopranos Prison Break (Sesong 1 og 2) Entourage Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Akkurat nå er det Suits. Men gleder meg stort til Braking Bad og The Walking Dead starter opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå