Anonym259235 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Hva er din(e) favorittserie® ? Endret 14. april 2012 av Al Capone 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) I fjor: 1. Louie 2. Breaking Bad 3. Parks & Recreation 4. Homeland 5. Justified 6. Boardwalk Empire 7. Game of Thrones 8. Sons of Anarchy 9. Shameless US 10. It’s Always Sunny In Philadelphia 11. Community 12. The Walking Dead 13. Curb Your Enthusiasm 14. The Hour 15. How To Make It In America 16. Fringe 17. The Life And Times of Tim 18. Luther 19. The Shadow Line 20. Bored To Death 21. Eastbound & Down 22. An Idiot Aboard 23. Bob`s Burgers 24. Burn Notice 25. Suits All time: 1. Oz 2. Lost 3. Breaking Bad 4. The Wire 5. Mad Men / Shameless US 6. Parks & Recreation 7. Sons of Anarchy¨ 8. Mad Men 9. It’s Always Sunny In Philadelphia (Mulig jeg har glemt noe på begge) Endret 7. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Noen har flere favorittserier enn andre ser jeg, he he he. Jeg synes det er vanskelig å kåre en nr to bak The Sopranos, som er min definitive favorittserie. The Walking Dead har seiliet opp som en av favorittene hittil. Oz fascinerte meg veldig, og jeg likte serien veldig godt. LOST, Prison Break m.fl. likte jeg veldig godt i starten, men så synes jeg handlingen ble så far out at jeg mistet interessen. Boardwalk Empire liker jeg veldig godt, og Terra Nova er greit/godt tidsfordriv også. South Park og The Simpsons har jeg "alltid" fulgt med på. The Office (US) likte jeg godt tidligere. Jeg antar at det er flere serier jeg liker som jeg har glemt, men det får bare være. Endret 11. februar 2012 av kimaasen1984 Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 1: Twin Peaks 2: The Wire 3: Game of Thrones Det var faktisk enklere enn jeg hadde trodd å bestemme seg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 - Mad Men - Breaking Bad - Shameless US - Top Gear - Dexter - Justified - Parks and Recreation - Community - How to Make it in America - Boardwalk Empire Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Noen av mine favoritter er: Mad Men Game of Thrones Breaking Bad Six Feet Under Sons of Anarchy Twin Peaks Firefly Lost Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 The Walking Dead er den beste serien jeg noen gang har sett. 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 1. Oz 2. The sopranos 3. Sons of anarchy Lenke til kommentar
bas Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 I ingen spesiell rekkefølge - Band Of Brothers (fortsatt langt over det meste i kvalitet og utførelse, rett og slett bunnsolid) - The Shield (kunne bare ikke få nok av denne serien) - The office UK (above and beyond all når det gjelder humor) Ellers så er det så mye bra at lista kunne blitt veldig lang. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 The Sopranos Chuck Entourage Bored to Death Top Gear The Office (UK+US) Parks and Recreation Community Curb your Enthusiasm Louie Weeds Treme Shameless Extras Lifes too short Family Guy Generation Kill An Idiot Abroad Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Av de jeg følger slavisk nå: 1. The River 2. Grimm 3. Once upon a time Honorable mentions: - Supernatural - Big Bang Theory Har bare sett to episoder av The River, men det lover svært bra. Supernatural og Big Bang Theory er fortsatt bra, men begynner å bli lei begge to. Endret 11. februar 2012 av vikingkylling Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Følger slavisk Fringe Nikita (håper serien ikke blir kansellert, men det er jo ingen som ser på den :s) Big Bang Theory Walking Dead Følger enn så lenge / forventer kansellering Falling Skies Terra Nova Alcatraz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Både Alcatraz og Falling Skies blir ikke kansellert i første omgang. Alcatraz overlever til neste sesong på grunn av den gjør det greit, og kanalen trenger serien når den nettopp har kansellert House. Falling Skies er den største serien på kanalen den sendes på. Det er også en av de største kabel-tv seriene ever i seertall. Endret 12. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) 1. The Sopranos 2. Breaking Bad 3. Oz 4. Band of Brothers 5. South Park 6. The Wire 7. Deadwood 8. The Office UK 9. Game of Thrones 10. The Shield Alle serier som er gjennomført kvalitet fra topp til bunn. Gapet mellom 1 og 2 er ganske stort, Sopranos er untouchable. Serier jeg bare har sett deler av eller ikke sett i det hele tatt som jeg har store forhåpninger til: Homeland, Sons of Anarchy, Boardwalk Empire, Eastbound & Down. Endret 12. februar 2012 av Hegland Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Chuck Poirot Seinfeld Monk Psych Hvilket liv! Hotell i særklasse "Twin Peaks" og "Riget" er to serier som jeg bare har sett en gang gjennom, som jeg likte veldig godt. Lenke til kommentar
robsen Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 jeg trur vel ikke alle kan kalles "serier" men: berserk prisonbreak dexpedition nitro circus two and a half men breaking bad Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) LOST Endret 13. mars 2012 av Cuz Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Emnet hander om "din favorittserie", ikke "din topp 10-liste". Min favoritt er Seinfeld. Komedie, slik alle komedier burde være: strippet for sentimentalitet. Endret 9. mars 2012 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
crayon Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Dexter Community How I Met Your Mother The Big Bang Theory Raising Hope Cougar Town One Tree Hill Chuck Tru Calling (ja, det er "Tru", ikke "true") Point Pleasant Desperate Housewives Modern Family Rules of Engagement It's Always Sunny In Philadelphia South Park Freaks and Geeks Two Guys, a Girl and a Pizza Place Endret 7. mars 2012 av crayon Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Emnet hander om "din favorittserie", ikke "din topp 10-liste". Min favoritt er Seinfeld . Komedie, slik alle komedier burde være: strippet for sentimentalitet. Enig, både i begrunnelsen og at folk bør si bare én serie. Min favoritt er Arrested Development. Ingen rørende familiefortellinger, ingen dramatiske kjærlighetsbrudd, bare ekstremt underfundig og smart humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå