Maria1990 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei Jeg vurderer å begynne å trene på EvoFitness som ligger på Majorstuen, og i den forbindelse vil jeg spørre om dere har noen erfaringer deri fra. Mitt største probem er at jeg kun kan trene i tidsrommet 18.00-20.00 på hverdagene; jeg har trent på et mindre senter tidligere, og da var det stappfullt rundt denne tiden. Hvordan er det på Majorstuen Evo? Jeg hater å vente lenge på maskiner...! Jeg er primært interessert i tredemøllene! Og hva synes dere eller som senteret der? På forhånd takk! Jeg trenger virkelig hjelp til dette! Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er vell bare å få en gratis prøvetime, så kan du se hvordan senteret er og hvor befolket det er rundt dine treningstider? Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 De gir ingen gratis prøvetime; en må kjøpe; koster over 100 sist jeg sjekket. Dessutten tror jeg ikke EN prøvetime gir et godt bilde... Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hva med å løpe ute isteden? Det er gratis, og mye sunnere. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Eller betale for en enkel måned. Koster bare 300kr. Lenke til kommentar
jackp0t Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 På websiden til EVO kan du selv sjekke hvordan kapasiteten er på et gitt treningssenter på en gitt dag og tidspunkt. Evo Visits For Majorstua ser det ut som onsdager kan være ganske sprengt.. Her er jo alle brukerne av senteret med, og de fleste løfter vel vekter.. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Nei, jeg vil ikke trene ute. Det er kaldt, glatt og mørkt; det funker dårlig for meg. Jaja, jeg kan jo bare melde meg på og ta det derfra; noen som vet om senteret på maja er større enn de på Oscarsgate, Røa og Løkka? Eller er de like store? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Er nok mye samme størrelse, men på evo majorstuen er ting mer adskilt, f.eks. styrke og kondisjon kontra evo røa hvor alt er i samme "rom". Lenke til kommentar
HOK Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nei, jeg vil ikke trene ute. Det er kaldt, glatt og mørkt; det funker dårlig for meg. Klær, brodder og hodelykt. 1 Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 @ Zarfax; takk for hjelpen! @ HOK; haha lol det hadde tatt seg ut altså... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 @ HOK; haha lol det hadde tatt seg ut altså... Ehh, tuller du? Det er da helt normalt. Men til spørsmålet om EvoFitness, på hjemmesiden finner du besøksstatistikk. https://evofitness.no/capacity - velg majorstua, og sjekk selv. Etter hva jeg ser, er det veldig mye folk der hele tiden, og spesielt i tidsrommet hvor du ønsker å trene. Hva er det som gjør at du utelukkende kan trene mellom 18-20? Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 @ HOK; haha lol det hadde tatt seg ut altså... Ehh, tuller du? Det er da helt normalt. Men til spørsmålet om EvoFitness, på hjemmesiden finner du besøksstatistikk. https://evofitness.no/capacity - velg majorstua, og sjekk selv. Etter hva jeg ser, er det veldig mye folk der hele tiden, og spesielt i tidsrommet hvor du ønsker å trene. Hva er det som gjør at du utelukkende kan trene mellom 18-20? Haha lol; det forekommer, ja. Men jeg er ikke så sprek at jeg ville prøvd meg på det... Foretrekker treningssenter med tv fremfor det egentlig lol... Men ja; så på statistikken, takk for linken. Virker som om det er færre på Nydalen da. Røa så ikke til å være særlig bedre enn Maja Grunnen til at jeg utelukkende kan trene rundt denne tiden er at jeg har fulltidsstudier samtidig som jeg jobber ved siden av, så det lar seg vanskelig gjøre annerledes. Jeg kan jo strengt tatt trene utover kl. 20 også, slikt sett er det jo bra at evo har lenge åpent! I helgene fortoner det seg annerledes, og da kan jeg endre treningstidene mine... Men i hverdagene er det dette som passer best... Noen som har trent på Nydalen, og vil dele erfaringer fra senteret? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ingen muligheter til å trene på dagtid? Jeg er student på et temmelig tungt studie selv, men klarer å presse inn et par treningsøkter i uka på dagtid likevel. Jobber også ganske mye ved siden av. Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har så mye undervisning samt kollokvier på dagtid, som jeg ikke vil gå glipp av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå