Rider of Reason Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hei! Vet ikke om det er den store interessen for det, men jeg har laget en enkel liten video-liste over mine 35 favoritt anime åpninger. Hvis det nå skulle være noen som er interessert så deler jeg linker til å se dem her. Tilbakemeldinger og/eller tips til åpninger og animeer dere tror jeg ville like settes stor pris på. Enjoy! Part 1: https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=92ce049db2f657f5&resid=92CE049DB2F657F5!170&parid=92CE049DB2F657F5!158&authkey=!AFYeRhQW7wvkScM Part 2: https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=92ce049db2f657f5&resid=92CE049DB2F657F5!169&parid=92CE049DB2F657F5!158&authkey=!AIzGYleBQ02jN-E Part 3: https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=92ce049db2f657f5&resid=92CE049DB2F657F5!171&parid=92CE049DB2F657F5!158&authkey=!AK1yHXsZNXcwH60 Part 4: https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=92ce049db2f657f5&resid=92CE049DB2F657F5!172&parid=92CE049DB2F657F5!158&authkey=!AF8KoyFaCyhiHeg Part 5: https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=92ce049db2f657f5&resid=92CE049DB2F657F5!173&parid=92CE049DB2F657F5!158&authkey=!ALRqNA5jSdNqSAQ PS: Hvis dere lurer på hvorfor jeg gjør det slik, og ikke legger ut via YouTube så er det pga at YouTube blokkerte det meste av videoene. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Joda, det var jo et interessant prosjekt, det. Riktignok synes jeg ikke noen av de openingene du liker var spesielt bra. Men det er vel en smaksak. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Vet ikke hvilken opening jeg liker best jeg... Den første til Death Note har jeg alltid ment var i særklasse. Ellers har jeg likt den andre åpningen til NANA ganske godt. Black Lagoon synes jeg er tøff. Kimi ni Todoke 2 sinnsykt søt. Ef er vakker. Higashi no Eden er moderne. Nodame Cantabile Finale treffer den ekstra i'en i refrenget. Jeg klarer ikke å rangere dem over hverandre, da de hver for seg fenger på forskjellig vis! >_<' Edit: Skal se alle dine etterpå når jeg får tilgang til en datamaskin som faktisk ikke hakker! Endret 6. februar 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 @Langdon: Hehe, er nok til de grader en smakssak ja. Det skal sies at jeg absolutt ikke forventer at noen er så veldig enig med meg. Har en smule "uvanlig" musikksmak. Har så langt kun møtt én person som har tilnærmet lik smak som meg. Men jeg setter pris på alle meninger, kan godt være fullstendig uenig med meg. Og kom gjerne med eksempler på egne favoritter. Kanskje finner jeg noen nye favoritter blandt dem. Er jo langt fra alt av åpninger jeg har hørt/sett. Og jeg synes slike videoer med anime åpninger er veldig til hjelp for meg å finne nye serier. Mange av de åpningene på lista har jeg først hørt og syntes var bra, og så startet på animeen pga det. Kan også føye til at listen med åpninger ikke har noe med hvor godt jeg likte selve animeen, selv om jeg synes de fleste av dem er bra. Har bare gått ut fra åpningen i seg selv. @Agentspoon: Haha, det skjønner jeg godt. Å rangere openings var smertefult. Jeg er fremdeles ikke helt sikker på at jeg har rangert rett, og for å være ærlig så er det fryktelig jevnt over top 10, kanskje bare 1 poeng som skiller på en skala fra 1 til 10. Top 10 er et hestehode foran det. Og top 3 et hestehode foran det igjen. Skal innrømme at jeg ikke har hørt de fleste av de du nevner, men skal sjekke dem. Ef er faktisk neste på "to watch" listen min, må bare komme up to date med One Piece først. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Spørsmålet er jo heller om jeg har sett "alle" dine 35. La oss se da! Edit: Blood+, Katekyou Hitman Reborn, D. N. Angel, 11 Eyes. Faktisk en del. Endret 6. februar 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Hehe, var det alle du hadde sett av seriene på listen min. 4 av 27 forskjellige serier, ikke en stor del akkurat. xD Hva synes du da? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 De jeg ikke hadde sett. Ikke så verst. Var en del av dem som det er lenge siden jeg sist så. Nostalgi. Selve rangeringen var jeg passe avmålt til. Elsket mange av innleggene, selv om topp 3 ikke hadde fått den plassen fra meg. Elfen Lied sin er utrolig vakker da, men likevel. ^^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Hehe, det var de du ikke hadde sett, da så. Ja da er det jo en god del. xD Men var det ikke du som ikke hadde sett D.Gray-Man da? o.O Hehe, ja, ingen grull til å se slavisk på rangeringen, den er egentlig relativ, og mer som en indkasjon, enn konkret fakta. Uansett veldig hyggelig å høre at du likte mange av dem. ^_^ Si gjerne hva du ville hatt på topp 3 da. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Var den der? Jeg scrollet bare igjennom for å se hvilke serier det var. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Hahaha, busted! xD Den var på ikke mindre enn to plasser. Hvorav den ene var 5. plass. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Jeg liker også opningen i FMA. Elsker sangen. Endret 7. februar 2012 av Dohvakiin Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hahaha, busted! xD Den var på ikke mindre enn to plasser. Hvorav den ene var 5. plass. Oh well, orker ikke å se hele greia igjen for å kontrollsjekke resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå