leifholm Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Søbadet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 jeg ville gerne sætte grå bakgrunn på visningen men kan ikke se hvordan, kan nogen hjælpe ?? Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er et smukt vinterbillede Leif. Ja, på din side, står der 'endre billlede' ved siden af Lastet opp: der klikker du, og trykker så på den valgte farver - og på endre, længere ned på siden. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Der står 'Lagre endring' ved siden af- stor blå felt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Skarpt og flott bilde - frister ikke til bading i dag Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 God komp og et flott og skarpt bilde med fine kontraster! Pluss for de små fargeklattene! En litt over middels grå bakgrunn hever inntrykket et hakk til! PS! For å ender bakgrunnsfaerge må du gå inn på bildet ditt etter at opplasting er godkjent. Velg "endre", klikk så på en av de fargefeltene i den horisontale "baren" under bildet (går fra helt svart fra venstre til helt hvit til høyre)... Du kan klikke på forskjellige før du finner det du vil ha, og så "lagre oppdatering" tils slutt! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Veldig flott bilde.. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 mange tak for alle kommentarerne, jeg har teksten endre bildet men ikke teksten, lagre endring når jeg har sat baggrunden til grå ? ikke noget stor blå felt heller Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 mange tak for alle kommentarerne, jeg har teksten endre bildet men ikke teksten, lagre endring når jeg har sat baggrunden til grå ? ikke noget stor blå felt heller måske skal jeg prøve en annen internetbrowser ?? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) mange tak for alle kommentarerne, jeg har teksten endre bildet men ikke teksten, lagre endring når jeg har sat baggrunden til grå ? ikke noget stor blå felt heller Klikk på endre bildet først, så velger du bakgrunnsfarge, så klikker du på den store knappen "lagre endringene" , skal virke uansett internettbrowser... PS! Ser nu at du har fått endret til grå bakgrunn... Endret 6. februar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 nu har jeg hentet Mozilla Firefox og nu kom der et vindue med lagre endringene, så nu er det i orden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Enkelt og fint, setter pris på naturlige farger her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg