Hallais Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Kjøpte razer electra og skal bruke det til pcen, men det er en 3-rings minijack (slik som ofter følger med mobilen(lyd og mikrofon ilag)). Har sett litt på nettet etter disse og klarer bare å finne 1 norsk butikk som selger de. Har noen sett de i norske vanlige butikker eller må jeg betale det mer i porto enn for selve delen fra: http://www.cableworld.no/adaptere/audio-adapter/3-rings-minijack-til-2x-2-rings-minijack-adapter.asp ? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg lette desperat etter denne overgangen til mitt headset i høst, og fant ingen her i Trondheim som solgte. Da gikk jeg innom: - Soundgarden - Hi-Fi Klubben - 4sound - Elkjøp - Lefdal - Eplehuset De fleste skjønte ikke hva jeg snakket om engang. Endte med å bestille fra england, men det skulle jeg ikke har gjort. Det viste seg nemlig at den snudde på høyre/venstre kanalen så headsettet var ubrukelig til FPS. Har nå en annen dårlig løsning med først den overgangen, og så en splitt til 2 kanaler, og en samler til minijack igjen, men det går dessverre utover kvaliteten. 3 overganger har aldri vært ideelt, og på analogt signal da Si gjerne ifra hva du finner! Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2012 fant dessverre ingenting i dag heller. Usikker om folk i butikken veit hva dette er. Skal bestille den fra cableworld.no så kan skrive hvordan den fungerte Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Ja jeg tok og bestilte en selv så får vi se. Hadde vært veldig deilig med en overgang istedet for 3. Kjedelig med dyrt headset og dårlig lyd pga analogt støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå