Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan starte samtale med en jeg liker for første gang?

Anbefalte innlegg

Jeg er forelsket i en jente og lurer på hva jeg kan skrive til henne på facebook for å enten komplimentere eller starte en samtale.

(Hun har blogg og liker å ta bilder, kanskje noe med det?)

JEG VIL IKKE HA SVAR HVOR DERE FORTELLER MEG AT JEG SKAL SNAKKE MED HENNE I VIRKELIGHETEN, TAKK!

Postet av anonym: 625e13fbf25cde89dc286237e1b5a465

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er forelsket i en jente og lurer på hva jeg kan skrive til henne på facebook for å enten komplimentere eller starte en samtale. (Første gang jeg snakker til henne)

(Hun har blogg og liker å ta bilder, kanskje noe med det?)

JEG VIL IKKE HA SVAR HVOR DERE FORTELLER MEG AT JEG SKAL SNAKKE MED HENNE I VIRKELIGHETEN, TAKK!

Lenke til kommentar

Hvordan har du tenkt til å ta det videre hvis du ikke vil snakke med henne i virkeligheten? Tenk hvis dere blir veldig "godt kjent" via nettet, så kommer den dagen dere skal møtes i virkeligheten og dere har ingenting å snakke om, fordi dere har fortalt det meste om hverandre på chat. Pluss at du kanskje har forestilt deg at hun er helt annerledes enn det hun faktisk er.

Lenke til kommentar

Hvordan har du tenkt til å ta det videre hvis du ikke vil snakke med henne i virkeligheten? Tenk hvis dere blir veldig "godt kjent" via nettet, så kommer den dagen dere skal møtes i virkeligheten og dere har ingenting å snakke om, fordi dere har fortalt det meste om hverandre på chat. Pluss at du kanskje har forestilt deg at hun er helt annerledes enn det hun faktisk er.

Jeg vil heller snakke med henne over face først selv om det bare blir noen setninger.

Lenke til kommentar

^

Jeg tror ikke han mente at han aldri skulle snakke med henne ansikt til ansikt noensinne, men at han ikke ville ta den første kontakten ansikt til ansikt :p

EDIT: beregnet på posten over posten over :p

Endret av WD
Lenke til kommentar

For det første: IKKE KOMPLIMENTER HENNE ELLER NOE HUN GJØR. Finn en detalj i et bilde eller noe som du kan kommentere isteden. Hvis hun har et bilde av seg selv med en bokhylle i bakgrunnen, se etter en bok du har lest. Hvis du finner en kan du si noe som: "Harry potter ja. Fan?" på første melding. Så kommer hun sikker til å spørre noe som: "Ja! Hvordan viste du det?" Og da er det fristende å si at du så det i bildet, men si heller "Jeg er synsk. Vil du vite noe mer om deg?". Hvis hun blir med på leken så sier hun da "Ja!". Da kan du bare dra frem noe absurd morsomt som: "Jeg ser også at du er megafan av zombier.". Dette er selvfølgelig feil (hvis ikke du er utrolig heldig!!) og det kommer garantert et "Neii! Du bommet! haha" eller liknende. Du kan der si noe som: "Hmm. Jeg tar jo aldri feil! Sikker på at du ikke bare vil skjule at du er zombiefan da for å ikke skremme meg vekk?" osv osv. Bare viktig at du virker underholdene de første meldingene. Deretter, når du er ferdig med synsk bullshitet kan du dra samtalen videre på det du ønsker å prate om. IKKE TENK PÅ HVA HUN VIL PRATE OM. Du vil vel ikke bare ha en trofe, du vil vel ha noe ordentlig. Da er det viktig at du viser at du egentlig ikke bryr deg så mye om at hun skal tro du er kul. Hvis du viser at du brenner for noe blir du automatisk kul, selv om det er gaming. Håper det hjelper.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...