Slimda Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Angst? Syns det bare er moro jeg. Har begge hendene i lommene også for å være sikker på at ingen robber meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Og du bryr deg om de vurderer deg, fordi? ... Folk med angst kan ikke noe for det, så jeg synes det innlegget her var litt røft.. TS: Nei, jeg har ikke angst for å ta buss, men jeg har ofte angst for masse annet, f.eks liker jeg ikke å være i folkemengder osv. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg elsker å ta buss. Setter meg gjerne med en ukjent og slår av en prat. Var ikke sånn før, men ved ett tidspunkt fant jeg ut at jeg skulle slutte å bry meg om hva andre synes om meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 ... Folk med angst kan ikke noe for det, så jeg synes det innlegget her var litt røft.. Det er riktig. Det var litt røft. Men jeg har fått høre røffe ting før som jeg forkastet der og da, men begynte å tenke over det senere at det kanskje var riktig... Lenke til kommentar
chriztr Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvis du føler at alle ser på deg, så se tilbake. Tenk tanker om andre du også ser på bussen. Gjør det til en liten lek med "hvem skal jeg ha det gøy med på bussen i dag". Fint tidsfordriv i hvert fall Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 hei jeg har ikke så mye angst men noen ganger når jeg får angst så får jeg svettelager, hjerteklapp, tørrhet i munn, og hyperpuster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå