Gå til innhold

Oppdeling av video filer?

AndersT2

Anbefalte innlegg

I Roxio Easy CD Creator 5 så var det ett program som kunne brukes for å dele opp video filer, Men jeg finner ikke noe sånt i Roxio 6.

Heller ikke i Nero 6.

Hvilket program kan jeg bruke, sjekket med Movie Maker som følger med XP, men det funket ikke, går det i Movie Maker 2 (som jeg ikke har lastet ned enda).

Er det noen programmer som anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper du har rippet DVDer på "infinite" størrelse og vil dele den opp som 2 filer på 750MB ?

Du kan bruke Dr. DivX og velge størrelsen på output filen der. Alt fra 10MB til 750MB o.l.

- Den er dog litt vanskelig å cracke.

Adobe Premiere er ikke så bra til slikt, da filene blir ofte mye større en du regner med. (om du lurte på det).

Jeg ville heller brukt et program som konverterer samme filen ned til ønsket størrelse.

Lenke til kommentar

Fant en måte å gjøre det på, måtte bruke 3 programmer, først ett rippe program, så DVD2AVI og så Pinnacle Studio 8, lagde SVCD Mpeg for best bilde.

Nei det var ikke en DVD film som jeg skulle ha over på CD. Skulle bare legge inne de 2 musikk videoene som fulgte med "Trigger" EPen til In Flames, slik at jeg har dem sammen med de andre Musikkvideoene dems jeg har på HD.

Jeg er STERKT imot å rippe filmer får så å legge dem ut på nett, det får man svi for senere, når film selskapene ikke får inn nok penger til å lage flere spektakulære filmer som "Lord of the Rings". (Men for min del, last ned så mange versjoner av "The Matrix" filmene som dere klarer, så blir mulighetene for at de forsetter å lage dem mindre :lol: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...