ronron25 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kjøpte meg tastaturet til Corsair K60, og når jeg trykker på tastene 145678 og 0, så får jeg følgende resultat: 1 gir 1| 4 45 5 45 6 67 7 67 8 8\ 0 0+ Er det noen som vet hva dette skyldes og er det noe jeg kan gjøre, er det noe galt med tastaturet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har du lagt inn siste driver? Kjører du noen profiler elelr opsett? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Har du lagt inn siste driver? Kjører du noen profiler elelr opsett? Takk for svar! Er det driver til det tastaturet? Jeg har ikke funnet noe slikt på hjemmesiden til Corsair? jeg har kontrollert at jeg har norsk tastaturoppsett og jeg har prøvd tastaturet på to PCer, med samme resultat. Jeg har aldri tidligere opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Defekt tastatur! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Så bare at det var omtalt et vengeance windows utility software sak, og at k90 hadde firmware oppgraderingsmulighet i følge corsair faq. Tok det for gitt at k60 også hadde firmware oppgradering og kunne bruke samme vengeance utility software, hvorenn den kan lastes ned fra. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Så bare at det var omtalt et vengeance windows utility software sak, og at k90 hadde firmware oppgraderingsmulighet i følge corsair faq. Tok det for gitt at k60 også hadde firmware oppgradering og kunne bruke samme vengeance utility software, hvorenn den kan lastes ned fra. Den er god ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå